Heb je dat ook wel eens..

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AM_ber_79
Forumdiva

Heb je dat ook wel eens..

Bericht door AM_ber_79 »

Dat je na n BBQ en n avondje stappen met wat gezellige T-meiden je vervolgens voldaan achter je pc kruipt omdat je niet meer kunt slapen? T blijft leuk om met mensen de eerste stapjes naar buiten mee te lopen. En wat blijft t toch leuk om de zon te zien opkomen.... kga zo buiten zitten, genieten van de zon!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Moet je niet naar je werk?

Vroeger zat ik op nachtdienst en die dienst liep niet van maandag tot vrijdag, maar met 1 vrije dag er tussen.

Werd ik wel eens door vage studenten het universitaire nachtleven in gezogen, maar toen de werkgever daar neus van kreeg, was ik snel van de nachtdienst gehaald.

Maar hele nachten overslaan vind ik niet zo fijn. Dan herinner ik me twee dagen als 1. Dat is heel raar.

Dit was vooral in de tijd dat ik niet goed wist wat ik moest doen. Man blijven- of vrouw worden. Ik was gewoon helemaal de draad kwijt.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Als je goed keek, zag je dat ik t op de vroege zondagochtend heb gepost. En dan hoef ik gelukkig niet te werken, tenminste, geen betaalde arbeid :wink: :wink: Hele nachten overslaan doe ik wel vaker. Als ik uit ga van 6 uur slapen per nacht, zit je toch nog op 25% van de dag die je slapend doorbrengt. En de meeste mensen gaan dood in bed, zeggen ze. Dus daar zal je me zo min mogelijk zien. :wink:

Oh ja, de draad ben ik al lang kwijt overigens. Al is t volgens sommigen meer n steekje los hebben 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie