Deze ballerina staat (uiteraard) bij de damesschoenen.
Ik wil deze schoenen graag hebben en anderen ervan overtuigen dat deze schoenen ook door mannen gedragen kunnen worden (ik ben geen echte T*, maar houd wel van open schoenen). Wie heeft tips?
model mannelijk of vrouwelijk?
Moderator: Moderators
Sandalen, slippers?
Als jij die ballerina's aantrekt, dan worden ze toch door een man gedragen?
En wie zou je willen overtuigen? Gewoon aantrekken, je merkt vanzelf wel of het kan of niet. Probeer het anders eerst met een minder opvallende kleur dan felrood. Allthans, dat is de kleur, die ik zie, als ik de link volg.
Je hebt ook een schoen die er op lijkt, maar dan worden ze moccasins genoemd. Die zijn wat meer unisex qua uiterlijk, maar je moet van die meestal inheemse of indiaanse patronen houden.
Als jij die ballerina's aantrekt, dan worden ze toch door een man gedragen?
En wie zou je willen overtuigen? Gewoon aantrekken, je merkt vanzelf wel of het kan of niet. Probeer het anders eerst met een minder opvallende kleur dan felrood. Allthans, dat is de kleur, die ik zie, als ik de link volg.
Je hebt ook een schoen die er op lijkt, maar dan worden ze moccasins genoemd. Die zijn wat meer unisex qua uiterlijk, maar je moet van die meestal inheemse of indiaanse patronen houden.
A candle loses nothing by lighting another candle.