Marktonderzoek voor startend bedrijf

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Pamela-
Moderator

Marktonderzoek voor startend bedrijf

Bericht door Pamela- »

Beste allemaal,

Ik post dit draadje nav een vraag van Judith.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Judith Engelberts, een 42 jarige vrouw uit Hoorn. Ik heb ruim twintig jaar ervaring in het ontwerp- en productieproces van kleding, onder andere bij Oilily.
Ik ben bezig met het opstarten van een eigen bedrijf in travestie en drag-queen (maat)kleding en styling. Deels om mijn eigen creativiteit in kwijt te kunnen maar ook om mannen zelfverzekerder te maken bij het zichzelf ontplooien en accepteren in vrouwengedaante. Omdat er jammer genoeg weinig tot geen gegevens beschikbaar zijn over deze doelgroep is het lastig voor mij om marktonderzoek te doen, om inzicht te krijgen in de behoeften van eventuele klanten. Ik zou het te gek vinden als je me daarbij wil helpen door onderstaande vragen te beantwoorden en me terug te mailen. Alvast enorm bedankt en wie weet kan ik in de toekomst een unieke, extravagante outfit voor je realiseren.
Uiteraard blijven alle gegevens anoniem voor derden.

Groetjes

Judith
Mochten er mensen interesse hebben om deze dame te helpen bij haar onderzoek dan kunnen jullie contact opnemen met haar via j.engelberts@quicknet.nl zodat zij jullie kan voorzien van de vragenlijst.

Groetjes

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mun ex haar winkel liep nie goed toen en ze deed fetisj-kledij op maat vervaardigen....weet je wel van die ouwerwetse corsetjes en zo....maar stond ook open voor vrouwenkleren voor travestieten en dergelijke... :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »