in Ruinerwold is een nieuwe zaak geopend met grote schoenen. Damesmaten beginnen bij 42.
De link is:: www.schoenxl.nl
Ik was nieuwsgierig en omdat ik er vlakbij was ben ik er even gaan kijken en dat was ook de bedoeling. Maar de collectie was zo mooi dat ik ook ben gaan passen. En uiteraard bleef het daar niet bij. Een paar leuke pumps gescoord.
Een aanwinst voor ons die op een grotere voet leven. Uiteraard is de prijs behoorlijk gelijk aan de andere zaken.
Groetjes Bea.
SchoenXL
Moderator: Moderators
Ziet er goed uit, gelukkig ook geen fetish/dragqueen achtige laarzen... Alleen jammer dat Ruinerwold zo ver weg is. Hoe zit t met de prijzen?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Hoi Amber, de prijzen liggen volgens mij op dezelfde peil als al de andere duurdere zaken. jammer genoeg wel. Ik heb er pumps gekocht voor €119.95. Maar ik vond ze heel stijl vol en allen die ze zagen, zeggen dat ook. En het mooie is dat ik er zatedag de hele dag op gelopen heb.
En voor jou is dat niet zover om als je regelmatig richting het noorden over de A32 komt.
Groetjes Bea.
En voor jou is dat niet zover om als je regelmatig richting het noorden over de A32 komt.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven