Een Nieuw-Zeelandse tak van de Rabobank heeft een transgender-onvriendelijke commercial uitgebracht:
Ad "worse than bad taste" says trans group (Engelstalig artikel)
In het filmpje wordt de Rabobank vergeleken met een mooie vrouw, en de andere banken met een transgender persoon.
Het filmpje eindigt met een uitspraak waarin de transgender persoon met 'hij' wordt aangesproken ("Je eigen bank zou zich toch zorgen maken, dat zou hij toch doen?")
Transgender-onvriendelijke commercial van de Rabobank (NZ)
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Transgender-onvriendelijke commercial van de Rabobank (NZ)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hm, geen idee wat ze er mee willen zeggen, maar leuk issie in elk geval niet. Misschien effe een mail-bombardement naar het Rabo hoofdkantoor hier in Nederland?
Die eerste Mac-advertentie is trouwens eigenlijk ook helemaal niet leuk, die tweede kan ik nog wel om glimlachen. Paars als kleur voor travestieten, nou ja, vooruit.
En @ Hexley: iemand die de Toten Hosen citeert. Wauw, en ik maar denken dat buiten Duitsland niemand weet wie dat zijn.
groetjes,
Monica
Die eerste Mac-advertentie is trouwens eigenlijk ook helemaal niet leuk, die tweede kan ik nog wel om glimlachen. Paars als kleur voor travestieten, nou ja, vooruit.
En @ Hexley: iemand die de Toten Hosen citeert. Wauw, en ik maar denken dat buiten Duitsland niemand weet wie dat zijn.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ben op het 1000ste concert van hun geweest in Düsseldorf....er is toen een meid omgekomen uit Kerkrade vanwege de drukte vlak voor stage....Irene schreef:De advertenties heb ik nog niet voorbij zien komen, maar Die toten Hosen ken ik wel
groetjes uit Barberino
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--