Wil mijn haar weer lang laten groeien (heb 10 jaar lang haar gehad in een paardestaart) maar zie wel eens oudere dames met opgestoken haar lopen, maar hoe moet je zoiets doen en kan dat met elk (lang) haartype? Ik heb al gegoogled op internet, maar kan nergens iets over de techniek van het haaropsteken vinden.
Liefst wil ik wat grotere kleurige haarspelden gebruiken indien mijn haar weer de gewenste lengte heeft.
Lang haar opsteken, hoe te doen?
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Heb al genoeg informatie met voorbeelden gevonden, gewoon een kwestie van google op de juiste manier gebruiken. Nu nog mijn haar langer zien te krijgen, maar dat is een kwestie van tijd.joandelynn schreef:Heb je ook al op youtube gezocht?
Hoe kan ik op youtube dan iets vinden hierover? Meestal moet je de zoekfuntie in het engels gebruiken.
-
- Eredivisie
Nee hoor, je kan ook gewoon Nederlandse zoektermen gebruiken. Maar je krijgt dan natuurlijk wel alleen Nederlandse filmpjes. Als je de Engelse vertaling gebruikt zal je waarschijnlijk meer hits krijgen.SkinnyBoy schreef:Hoe kan ik op youtube dan iets vinden hierover? Meestal moet je de zoekfuntie in het engels gebruiken.
Als je b.v. zoekt op "haar opsteken" krijg je al heel wat filmpjes te zien. Ik zie dat Beautygloss er ook een filmpje over heeft: http://www.youtube.com/watch?v=bnimLSJxxAk. Ik heb al vaker naar haar filmpjes zitten linken hier, ze heeft heel veel tips over haarstyling, dus ik kan je zeker aanraden om even op haar Youtube kanaal rond te neuzen. Maar er zijn er nog wel meer met dit soort filmpjes.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
-
- ForumFan
Mascha heeft ook haar eigen site www.beautygloss.nl. Zit er elke dag even op te kijken en ze geeft veel tips over diverse zaken. Echt een aanrader om iets te leren over make-up etc.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum