Al 25 jaar brengt Transvisie transseksuelen en hun naasten bij elkaar. Wij doen dit in bijeenkomsten voor transmannen, transvrouwen of gemengd, in bijeenkomsten voor jongeren, voor ouders van kinderen met genderdysforie en voor partners en andere naasten van volwassen transseksuelen. Bij Transvisie kunt u bovendien terecht voor individuele hulpverlening en voor hulpverleningsgroepen.
Transvisie probeert de omgeving transvriendelijker te maken door voorlichting en consultatie te geven. Steeds meer maatschappelijke organisaties benaderen ons hiervoor: scholen, zorginstellingen, personeelsafdelingen, vakbonden en antidiscriminatiebureaus. Transvisie levert een bijdrage in de strijd voor goede genderzorg. Transvisie is de vaste overlegpartner met het genderteam van de VU, praat met het CvZ over de ziektekostenvergoedingen en
heeft een landelijk project voor goede genderzorg op de kaart gezet. Wij doen dit met een minimale betaalde staf en veel toegewijde en deskundige vrijwilligers.
De kosten hiervan worden tot 31 december 2010 gedragen door de vereniging Humanitas, daarna houdt het op! Daarom doen wij nu een beroep op onze bezoekers en onze supporters:
Wordt donateur van Stichting Transvisie. Dit kost u slechts €25 per jaar!
Het rekeningnummer van Stichting Transvisie is 121.692.183
Voor iedere € 25-donateur die we krijgen past de overheid per jaar €100 bij. We kunnen daarom voor 2010 helaas geen deelbijdrage van u vragen. Wij vragen u hierbij alvast om uw gegevens, zodat wij u na ontvangst van uw donatie op de hoogte kunnen houden van ons werk en de acties en activiteiten voor onze donateurs! Uw banknummer gebruiken we alleen ter controle van de gegevens op onderstaande aanmeldstrook.
-------------------afknippen en in gefrankeerde envelop sturen naar Stichting Transvisie, Postbus 71, 1000 AB Amsterdam-------------------------------------------------
Ik word graag donateur van Transvisie voor het jaar 2010 voor €25. Het bedrag maak ik over op bankrekening 121.692.183 ten name van Stichting Transvisie. Transvisie mag mij te zijner tijd benaderen of ik daarna donateur wil blijven.
Naam:
Straat:
Huisnr:
Postcode:
Email adres:
Handtekening:
! ! TRANSVISIE KAN NIET ZONDER VRIENDEN ! !
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
! ! TRANSVISIE KAN NIET ZONDER VRIENDEN ! !
Kijk ook eens op de genderkalender !
LVWCN KCN, ANWB, XminY (die trouwens ook queer activitieten in binnen en buitenland steunt)...en toch maar beperkt geld...sorry...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!