"Concept regeerakkoord "

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Elsa
Forumdiva

"Concept regeerakkoord "

Bericht door Elsa »

Het kabinet bevordert de emancipatie.
• Het kabinet staat ook borg voor de emancipatie van lesbische vrouwen, homoseksuele
mannen, biseksuelen en transgenders en zal daartoe concreet beleid ontwikkelen.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Deze pagina is de bron:

http://www.personeelsnet.nl/dossier.php?Id=4907&waar=9

Verticale schuif balk ongeveer in het midden zetten.

Ik had zoals gebruikelijk BNR aan op de A4.

Een hoogleraar gaf als reaktie dat hij niet positief tegen over dit kabinet staat.

1. Bezuinigen op de regering. Als je ambtenaren wilt ontslaan dan moet je die daar met bussen weghalen, want die gaan niet uit zichzelf weg.

2. Bezuinigen op de regering kan niet want die kost een X bedrag, tenzij de regering taken gaat over laten aan een andere partij.

3. Een echt economisch plan hebben wij niet gehoord.

In het voorstel gaan 2 pagina's over financieel beleid en 6 pagina's over emigratie en immigratie beleid.

Op zich goed nieuws dat de T3 en bondgenoten niet zijn ontzien.

Maar wat betekent dat in de praktijk?

Het wordt voor jongeren onmogelijk om een uitkering te krijgen.

Daar zitten goede en slechte kanten aan.

Er staat heel duidelijk bij, dat het beleid zal leiden naar nog meer werkloosheid!

Bij mij heeft het lang geduurd voordat ik in het arbeidsproces terug kwam.
Het was te moeilijk om serieus genomen te worden in de taxi wereld, maar bij een familie rouwhuis kon ik direct aan de slag als lijkendraagster en chauffeuse van de hearse Caddilac.

De bazin is een lotgenote. Ik had haar een paar jaar al eerder op televisie gezien, maar echt waar. Ze was zo n keurig geklede dame!

Het kwartje viel bij mij pas toen mijn collega er commentaar op gaf, dat er toch wel veel klanten moeite mee hebben, dat die bazin een omgebouwde is.

Binnen een half jaar kon ik mezelf op de taxi krijgen en pas toen raakte ik uit de sociale dienst, want van een paar overledenen in de maand kan niemand leven.

Dit allemaal was na een verhuising uit Zoetermeer- Falastien en een Total System Reset nabij Snowworld.

Speciale mensen hielpen mij. Voor het eerst in mijn leven woonde ik echt tussen Nederlanders. Een wereld waar je niet van kan dromen!

Maar ik was kapot van die oorlog (Iran- Iraqi conflict 1999)

Notorious D versierde mij op zestienjarige leeftijd. Een jaar nadat ik weer bij de Speciale Mensen moest terug keren, want...

Ik had geluids psychose opgelopen maar dat kwam tot uiting in mijn nieuwe woning.
Het duurde lang voordat dit weg ging, want in mijn nieuwe woon omgeving wist men de zwakte uit te buiten. Die geluiden waren nog erger dan van de Irakees, want die ging alleen heel hard springen. Dit was meer spookier en ook omdat niemand bij nog kon geloven.

Dit is heel gevaarlijk. Zonder hulp van vrienden en Notorious D was ik hier niet uitgekomen.

Ik knokte terug en die kak madam nog maar een paar keer gezien. Was zo leuk toen ze eindelijk door had dat ze al een tijd achter mijn taxi reed.

Notorious D? Bijna 3 jaar mee samengeleefd. Hij maakte mij, Mandy de vrouw, zijn beertje. Maar hij werd een Beer! Toen hij 18 was kon ik er niet meer mee samen leven.

Niet elke T3 lotgenoot komt vroeg of laat op zijn achterpootjes terecht.

Alles wordt beter en het kost minder? Wat ik mijn familie heb gekost om in het arbeidsproces te komen!?

Een Claudia Strater kostuum vergoeden? Get Real!

Ik wens iedereen veel sterkte en geluk met het Kabinet!

http://www.claudiastrater.com/collectio ... -2010.html
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Hier is het concept regeerakkoord te lezen:

http://www.kabinetsformatie2010.nl/dsc? ... tid=127446
Plaats reactie