Transgendermakerover

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Vivian_van_Reijmersdal
ff weer wat posten
Contacteer:

Transgendermakerover

Bericht door Vivian_van_Reijmersdal »

Hoe zien we eruit als transgender ? een vraag die menig één vele malen stelt. Er wordt wat afgeoefend en over het uiteindelijke resultaat zijn we dan ook nog niet tevreden ook. Ik zou een blog kunnen schrijven van hier tot Maastricht over hoe ik heb gemodderd met foundation, oogschaduw, lippenstift en noem het allemaal maar op.

In de tijd dat ik begon te ontdekken was er nog geen internet, en de informatie in de bibliotheek was ook ver te zoeken. Onvindbaar. Je begint te experimenteren met de make-up die je thuis kan vinden en past willekeurig kleding van je oudere zus of moeder. Dit droeg allemaal niet bij aan de beleving die ik uiteindelijke wilde voelen. Ook de angst om ontdekt te worden had geen positieve invloed. Het voelde als aanmodderen met een onbeschrijfelijke schaamte gevoel.

Ook speelt de mogelijkheid tot ontwikkeling een belangrijke rol. Kan het überhaupt. Als je het in het geheim moet vorm geven is het heel moeilijk. Qua geld en opslagmogelijkheden van kleding en andere benodigdheden. Je ontwikkeling komt eigenlijk niet van de grond. En dat is jammer omdat je gevoel dan niet past bij het geen je uiteindelijk wil zien. Een overtuigende vrouw.

Ik heb me tien jaar lang moeten behelpen met de bovengenoemde feiten. Was dan ook niet heel druk met mijn vrouw zijn, maar als de drang echt te groot werd gaf ik me over aan het passen van kleding van mijn vrouw en het gebruik van haar weinige make-up. Ook speelde het schaamte gevoel nog een hele grote rol. Ook dit was denk ik de reden dat ik niet meer moeite nam.

Totdat ik zelfstandig ondernemer werd. Ik bouwde een inloopkast op de zaak, ik regelde een eigen postbus en opende een eigen bankrekening met het adres van de zaak. Ik kwam in volledige vrijheid terecht om me te gaan ontwikkelen. Inmiddels was ik behoorlijk actief op internet en de beschikbare informatie werd met de dag interessanter. Ik schafte van alles aan, tijgerprint pakje, lange wimpers, lichtblonde lange pruik, E-Cup proteheses, pumps met 12 cm aan haken, netkousen, vul het verder allemaal zelf maar in. Ik toverde me om in datgene dat ik dacht te willen zijn maar met 110 kg en maat 46/48 leek het gewoon nergens op. Ik vond het eigenlijk wel prima, heerlijk alleen tussen de vier muren en zonder dat iemand het wist beleefde ik mijn vrouwelijke momenten. Al die jaren was ik hier gelukkig in. Hoefde het met niemand te delen en wilde dat ook niet. Maar zoals bij velen gaat de ontwikkeling langzaam door en word de drang steeds een stukje sterker. Je wil het delen.

Inmiddels was ik behoorlijk actief op internet m.b.t diverse T-sites. En door veel foto’s te bekijken van gelijkgestemden groeide er een soort jaloezie. Ik wilde er gewoon mooi uit zien. Doordat ik binnen mijn sociaal milieu vaak erg goed geklede vrouwen tegenkwam ontwikkelde ik mijn styl en look. Die goed geklede vrouwen werden mijn voorbeeld. Tientallen pruiken heb ik besteld, vele kilo’s make-up versmeert en talloze outfits besteld. Niet altijd tevreden maar ik zag mezelf groeien. Toen ik uiteindelijk ook nog eens 30 KG afviel stond de weg open naar tevredenheid. Dat wil je dan delen en doormiddel van diverse sites plaatste ik mijn resultaat. Tevredenheid overheerste, maar kon voor mezelf nog steeds niet dat vrouwelijk beeld evenaren dat ik vaak om mij heen zag.

Twee jaar lang stond ik op het punt om naar Cassandra te gaan, een vakman die menig één al om had getoverd tot een mooie vrouw. Ik durfde gewoon niet, schaamte ? of was de veiligheid van mijn vier muren te geborgen ?
Toen ik uiteindelijke de stap had genomen was het te laat, Cassandra bleek vertrokken. Jammer, heel erg jammer. Waarom had ik zo lang getwijfeld ? Was het wachten het waard geweest ? Nee.

Na een aantal maanden kwam ik via Gloria terecht bij Annett en Inka die enthousiast een man naar vrouw service hadden gecreëerd in de fotostudio van Annette. Ik heb niet gewacht, heb niet getwijfeld, ik moest omdat ik nu durfde. Vivian was er eindelijk klaar voor.

De afspraak was snel gemaakt en de voorbereidingen konden beginnen. Alles zou tot in de puntjes moeten gaan kloppen. Het werd een voorbereiding die nog vers in mijn geheugen ligt. Hoe ik de dag zelf beleeft heb is er één om ooit nog eens te beschrijven. De verbazing die in me opkwam, nadat Inka met haar vakkennis en professionele producten bij mij begonnen was, was er één die ik nog niet eerder had gevoeld. Vivian kwam langzaam tevoorschijn, zo wilde ze zijn, zo wilde ze er uit zien. Het plaatje was compleet. Het heeft prachtige foto’s opgeleverd en een ervaring die ik nooit zal vergeten.
Natuurlijk smaakte deze ervaring naar meer. Er is meer gekomen, er is meer ondernomen. Vivian heeft de vier muren afgebroken. De meesten van jullie kennen dit verhaal.

Inka is inmiddels haar eigen service gestart. Haar passie en enthousiasme heeft ze vorm gegeven in www.transgendermakeover.nl . Een plek waar wij kunnen beleven hoe mooi we eigenlijk zijn. Met tips en adviezen vormt ze je gevoel om tot een zichtbaar mooie vrouw. Loop je al heel lang met de wens, of ben je nog steeds op zoek naar je vrouwelijke uitstraling. Kijk eens op Inka haar website, neem contact met haar op. Het is het waard om jezelf eens in de mooiste vorm te zien.
Inka is ook actief op netlog: http://nl.netlog.com/inkahoutzager Kijk daar ook eens. Leg contact. Het is echt de moeite waard.

Ben blij dat ik Inka heb ontmoet, zij heeft Vivian de spirit gegeven in haar verdere ontwikkeling. Ben tevreden. Gelukkig. Na jaren van oefenen en proberen is in een paar maanden mijn beeld van mijn vrouwelijke ik eindelijk tevoorschijn gekomen. Ik ben nu wat ik wil zijn.

Inka BEDANKT.
Plaats reactie