Schoolproject HKU

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fotohishaam
is nieuw hier

Schoolproject HKU

Bericht door Fotohishaam »

Hallo lezers,

Ik ben een student fotografie aan de Hogeschool voor de kunsten in Utrecht. De komende 7 weken moet ik mij bezighouden met een project. Ik moet iemand volgens die ik niet ken en die ver van mij af staat. Nu vind ik het laatste niet echt passend bij het onderwerp wat ik nu kies, want ik vind dat elk mens op een bepaalde manier dicht bij mij staat.

Help, dit is best spannend.. Hoe zal ik dit nu eens gaan vragen... Veel van mijn klasgenoten hebben gekozen voor mensen met een bepaald beroep of een hobby, ik wil wat anders.

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk zou vinden om mij een kijkje te laten nemen in haar leven. Ik ben altijd gefascineerd door de extravagante stijl en krachtige uitstraling van transgenders. Ik wil met dit project de menselijkheid van een trans laten zien, iets wat vaak wordt vergeten door velen. Ik weet het, het is een hele directe vraag, en natuurlijk laat je niet snel iemand toe in je prive. In eerste instantie zullen de foto's alleen gebruikt worden voor studie doeleinde en zal ik een boekje maken van het project. Mocht ik iets anders willen met de foto's dan zal ik dat alleen doen in goed overleg.

Mocht je iemand weten die mij uit de brand kan helpen (ik ben betrekkelijk laat met het zoeken) of wil je zelf een keer afspreken om te kijken of je het wat vind, mail dan naar hishaam_eldewieh@hotmail.com

http://www.hishaameldewieh.nl
Plaats reactie