Dit is het MtF meisje Joppie. Voorzover heb ik niet gezien dat iemand deze link op deze site heeft gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=dSlEScXUK70" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het echt een leuke meid.
Een van de hoogtepunten vind ik als ze met haar vriendinnen opmaakt en volgens een van de vriendinnen,
is Brian gesnapt met een ander op een blog, dus... op naar een andere jongen!
Echt ongelovelijk hoe Joppe over haar toekomst heeft nagedacht ivm geen kinderen krijgen enzo.
Op die leeftijd speelde ik met mijn R2D2 bouwpakket en Milton Bradley elektronisch speelgoed.
Ik had wel een Barbie album en mijn beertje leende jurkjes van nichtje's Barbie en dat vond mijn moeder erg verdacht!
Beertje is een jongen dus die mocht geen jurken dragen. lol.
Wel verkleden en opmaken,
Maar zo jong al zo gefixeerd zijn op jongens neuh.
Toen ik in de brugklas zat kreeg ik wel een sterk gevoel bij het zien van Madmax bij een vriendje op video.
Mijn hele middelbare school bleef ik maagd en vond het op een gegeven moment toch wel de hoogste tijd,
maar al gauw kwam ik er achter dat die homo seksualiteit niet mijn ding was.
Eigenlijk was het een rekensom van 1 + 1 + 1 + 1 = het antwoord wist ik altijd wel, maar zocht altijd uitvluchten dat het niet zo is.
Terwijl Joppie op die leeftijd kan zeggen ik kan niet uitgeteld raken, heb ik er bijna de hele jaren 80 op zitten gisten!
LOL
Joppe, ik ben een meisje!
Moderator: Moderators
Joppe, ik ben een meisje!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Re: Joppe, ik ben een meisje!
Correctie: Die jurken waren van een veel grotere onbekende pop, nu weet ik het weer! LOL
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
-
- ff weer wat posten
Leuke (korte) documentaire. Je kan je bijna niet voorstellen hoe sterk zo'n kind in de schoenen moet staan......
Ik weet ook al vanaf mijn 4e, dat ik eigenlijk veel liever een meisje had willen zijn. Maar medio vorige eeuw was dat totaal out of the picture. Maar ik werd wel in 1951 op mijn 11e gevraagd voor de rol van prinses in een toneelstuk ter gelegenheid van het jubileum van mijn jongensschool en daar voelde ik mij drie dagen absoluut in de 7e hemel. Ik verafschuwde toen al die puberteit, waar mijn stem zou gaan veranderen en ik zo’n afschuwelijk scheerapparaat zou moeten gaan gebruiken.
Hier zie je hoe ik mij mogelijk toen, met gebruik van de transgender mogelijkheden zoals puberteitsremmers en verdere nu mogelijke behandelingen, verder zou hebben kunnen ontwikkelen. Waarschijnlijk zou ik dan ook in een disco een jongen hebben gezocht, die ondanks mijn niet kinderen kunnen krijgen toch met mij in zee zou hebben willen gaan. Ik vond het in die film verassend, hoe een kind van 13 nu al met deze toch complexe problematiek kan omgaan.
Natuurlijk heb ik niets te klagen, want na mijn 42e heb ik toch nog als vrouw een geweldig mooi leven met een vrouwelijke partner kunnen opbouwen, maar het blijft leuk om ook af en toe te filosoferen, hoe een leven in deze tijd er ook mogelijk heel anders zou hebben kunnen uitzien.
Groetjes, Sabrina
Hier zie je hoe ik mij mogelijk toen, met gebruik van de transgender mogelijkheden zoals puberteitsremmers en verdere nu mogelijke behandelingen, verder zou hebben kunnen ontwikkelen. Waarschijnlijk zou ik dan ook in een disco een jongen hebben gezocht, die ondanks mijn niet kinderen kunnen krijgen toch met mij in zee zou hebben willen gaan. Ik vond het in die film verassend, hoe een kind van 13 nu al met deze toch complexe problematiek kan omgaan.
Natuurlijk heb ik niets te klagen, want na mijn 42e heb ik toch nog als vrouw een geweldig mooi leven met een vrouwelijke partner kunnen opbouwen, maar het blijft leuk om ook af en toe te filosoferen, hoe een leven in deze tijd er ook mogelijk heel anders zou hebben kunnen uitzien.
Groetjes, Sabrina