Nagellijm
Moderator: Moderators
- Chantalina
- is nieuw hier
Nagellijm
Na lang zoeken heb ik dan eindelijk weer eens nieuwe plaknagels gevonden. Die waren echt aan vervanging toe. Alleen loop ik keer op keer weer tegen het probleem 'blijven zitten' aan. Voordat ik er erg in had lag er alweer een nagel af.
Nu had ik het idee om eens met nagellijm te gaan experimenteren. Gisteren de gehele stad (nog net niet land) afgeweest op zoek. Etos, V&D, Hema, Kruidvat, Trekplijster.... Nergens te vinden. Kijk ik er nou gewoon overheen of wordt dat maar op een paar speciale plekken verkocht?
Nu had ik het idee om eens met nagellijm te gaan experimenteren. Gisteren de gehele stad (nog net niet land) afgeweest op zoek. Etos, V&D, Hema, Kruidvat, Trekplijster.... Nergens te vinden. Kijk ik er nou gewoon overheen of wordt dat maar op een paar speciale plekken verkocht?
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hoi Chantalina.
Bij de meeste drogisterijen hebben ze wel nagellijm maar is moeilijk te vinden ik zit ook meestal wel even te zoeken.
En als ik het dan niet kan vinden vraag ik het meestal even.
Bij de etos staat het meestal bij de nagelvijlen en kunstnagels en dan meestal onderin.
Wat je ook kan doen is naar de shlecker gaan daar verkopen ze ze ook en dan met nagels erbij en kosten iets van drie euro en het is een goede kwaliteit nagels en lijm.
Bij de andere winkels is het meestal duurder dan bij de shlecker dan ben je toch al gauw iets van 9 euro kwijt
Let wel op dat je dan ook gelijk nagellijm remover mee neemt anders hou je lijm resten op je nagels.
Ik gebruik zelf geen kunstnagels meer omdat ik mijn eigen nagels heb later groeien tot een mooie lengte.
Wens je veel sucses met het zoeken naar de lijm.
Bij de meeste drogisterijen hebben ze wel nagellijm maar is moeilijk te vinden ik zit ook meestal wel even te zoeken.
En als ik het dan niet kan vinden vraag ik het meestal even.
Bij de etos staat het meestal bij de nagelvijlen en kunstnagels en dan meestal onderin.
Wat je ook kan doen is naar de shlecker gaan daar verkopen ze ze ook en dan met nagels erbij en kosten iets van drie euro en het is een goede kwaliteit nagels en lijm.
Bij de andere winkels is het meestal duurder dan bij de shlecker dan ben je toch al gauw iets van 9 euro kwijt
Let wel op dat je dan ook gelijk nagellijm remover mee neemt anders hou je lijm resten op je nagels.
Ik gebruik zelf geen kunstnagels meer omdat ik mijn eigen nagels heb later groeien tot een mooie lengte.
Wens je veel sucses met het zoeken naar de lijm.
Groetjes Prescilla
kunstnagels
Als je nagellijm hebt gebruikt kun je ze na het eraf halen dan weer hergebruiken??
Anders wordt het een aardig dure grap voor een avondje!
By the way, weet iemand waar je nail sjablonen kunt kopen ?
groetjes mara
Anders wordt het een aardig dure grap voor een avondje!
By the way, weet iemand waar je nail sjablonen kunt kopen ?
groetjes mara
Als je je handen een tijdje in warm (of zo heet mogelijk) water houdt, wordt de lijm zacht en kun je de nagels onbeschadigd verwijderen.
Dit bepaart je de kosten van een nieuw setje nagels een hoop pijn bij het verwijderen
Liefs, Paula.
Dit bepaart je de kosten van een nieuw setje nagels een hoop pijn bij het verwijderen
Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- Chantalina
- is nieuw hier
Heb het inmiddels ook gevonden. Stond behoorlijk 'verdekt' opgesteld. Ik heb het ook al uitgeprobeerd, maar kwam erachter dat ik wat allergisch ben voor de geur.Prescilla schreef:Bij de meeste drogisterijen hebben ze wel nagellijm maar is moeilijk te vinden
Goede tip Paula Thx! Scheelt toch weer wat pijn en niet te vergeten kosten....Paula schreef:Als je je handen een tijdje in warm (of zo heet mogelijk) water houdt, wordt de lijm zacht en kun je de nagels onbeschadigd verwijderen.
-
- is nieuw hier
Kunstnagels van Fingr's
Ik had wat kuntsnagels via internet gekocht, van 't merk Fingr's. Daar zit nagellijm bij, maar volgens mij niet in warm water los te weken... Ik had gelukkig ook een potje bijbehorende kunstnagelremover gekocht. Helaas zijn deze nagels maar 1x te gebruiken - en daar zijn ze toch wel te duur voor. Ze zijn overigens wel te lakken, ik weet niet of dat met alle kunstnagels kan.
Als ik ze weer gebruik, zal ik eens proberen om ze met water los te krijgen zodat ze te hergebruiken zijn.
Wat ik niet snap is waar je een sjabloon voor nodig hebt? Gewoon knippen en vijlen werkt toch ook?
Groetjes,
José
Als ik ze weer gebruik, zal ik eens proberen om ze met water los te krijgen zodat ze te hergebruiken zijn.
Wat ik niet snap is waar je een sjabloon voor nodig hebt? Gewoon knippen en vijlen werkt toch ook?
Groetjes,
José
Ho allen,
Ik gebruik altijd kunstnagels van het merk Broadway. Deze heb je in diverse maten maar de gele kleur verpakking zijn mooi maar ook lekker breed.
Ze hebben elk soort nagel in 2 varianten :
1. Nagels, lijm, vijltje, sjablonen en een houten pincet. 60 nagels voor 9 euro.
2 Alleen nagels 40 stuks voor 4.50 euro. Het voordeel hiervan is dat je met het flesje lijm veel meer nagels kan plakken.
Zo ver ik weet zijn deze nagels alleen verkrijgbaar bij trekpleister en bij de wat duurdere winkels.
Wat mij betreft zijn dit aanraders.
Liefs,
Ik gebruik altijd kunstnagels van het merk Broadway. Deze heb je in diverse maten maar de gele kleur verpakking zijn mooi maar ook lekker breed.
Ze hebben elk soort nagel in 2 varianten :
1. Nagels, lijm, vijltje, sjablonen en een houten pincet. 60 nagels voor 9 euro.
2 Alleen nagels 40 stuks voor 4.50 euro. Het voordeel hiervan is dat je met het flesje lijm veel meer nagels kan plakken.
Zo ver ik weet zijn deze nagels alleen verkrijgbaar bij trekpleister en bij de wat duurdere winkels.
Wat mij betreft zijn dit aanraders.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
nagellijm
Hoi allemaal, ik was op zoek naar de site van Fingr's, en kwam zo deze site tegen, t'is al een oude topic, en misschien zijn jullie er al uit met welke nagellijn de nagels goed blijven zitten, maar ik heb al jaren kunstnagels, en die lijm die er dan altijd bijzit, gebruik ik nooit, omdat die gewoon niet plakt, ik gebruik secondelijm van Bison, en dat werkt echt heel goed, groetjes Elly
- ChantelleTV
- ff weer wat posten
Ik gebruik gewoon de nagels en de lijm van de plaatselijke Hema/Etos of wie dan ook. Ze lieten bij mij ook los tot ik op het idee kwam mijn eigen nagels eerst eens te ontvetten/reinigen met remover. Daarna geen last meer gehad, blijven makkelijk 24 tot 48 uur zitten, tenzij je gaat sleutelen of zo.
Heb ook een tijdje acrylnagels gehad, maar tis n tikkie kostbaar en soms bleven zelfs die niet zitten, of braken af, want die draag je natuurljk 24/7.
Mijn eigen nagels heb ik nog nooit voorbij de top van mijn vinger gekregen, blijven scheuren/breken etc. Verharder de een nog superder en stronger dan de ander verhielp daar niets aan. En nee, ik vreet ze niet op ook.
Heb ook een tijdje acrylnagels gehad, maar tis n tikkie kostbaar en soms bleven zelfs die niet zitten, of braken af, want die draag je natuurljk 24/7.
Mijn eigen nagels heb ik nog nooit voorbij de top van mijn vinger gekregen, blijven scheuren/breken etc. Verharder de een nog superder en stronger dan de ander verhielp daar niets aan. En nee, ik vreet ze niet op ook.
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
Re: nagellijm
Elly je hebt gelijk, de lijm die bij de opplaknagels zit is vaak snot.Anonymous schreef:Hoi allemaal, ik was op zoek naar de site van Fingr's, en kwam zo deze site tegen, t'is al een oude topic, en misschien zijn jullie er al uit met welke nagellijn de nagels goed blijven zitten, maar ik heb al jaren kunstnagels, en die lijm die er dan altijd bijzit, gebruik ik nooit, omdat die gewoon niet plakt, ik gebruik secondelijm van Bison, en dat werkt echt heel goed, groetjes Elly
Ik ben al 8 jaar nagelstyliste en heb natuurlijk even met interesse naar jullie berichtjes gekeken. Bisonlijm heb ik nooit gebruikt (als het werkt is het prima natuurlijk!) maar ik kan je wel vertellen dat in de nagelbranche lijm te verkrijgen is die afgestemd is op natuurlijke nagel en tips/kunstnagels. Wat ik mis in jullie verhaal is het schoonmaken van de natuurlijke nagel. Dat is echt nodig! Je kunt een nailmold oplopen en dan komen je nagels er groen en geel onder vandaan. Het schoonmaken (eigenlijk is desinfecteren een beter woord) kan met een prep-fresh. Dit is een mengsel van alcohol en acetaten, dit om bacterieen te doden. De bacterieen die je dood hoort op je nagels aanwezig te zijn en is onschuldig maar op het moment dat je het afsluit dmv een kunstnagel hebben deze bacterieen een lekkere broedplaats, vandaar.
Er zijn div groothandels in Nederland waar je vast wel even een desinfectans en juiste nagellijm op kan halen.
groetjes!!