eerste sex met een transsexueel
Moderator: Moderators
eerste sex met een transsexueel
ik heb voor 2 jaar terug mijn eerste contact gehad met een transsexueel en ik heb er gewoon mee naar bed geweest en later heb ik ook een ontmoet die was geoperreet was van ts naar een vrouw verandert en ik heb zo mijn eerste sex gehad met een ts en ik zou zo weer met een ts naar bed gaan en het is spannender en lekkerder een aanrader wil ik zeggen wie heeft er ook ervaring mee mag mij wel e-mailen xxx monieka
Re: eerste sex met een transsexueel
Ik denk zomaar dat 99.9% hier totaal niet in sex is geïnteresseerd.
Ik zeker niet in ieder geval.
Ik zeker niet in ieder geval.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hahahaha, dan ben ik de andere 0,1 %....seks is toch leuk, mits je de goeie naast je hebt liggen....gerdaatje schreef:Ik denk zomaar dat 99.9% hier totaal niet in sex is geïnteresseerd.
groetjes uit Livorno
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Inderdaad, maar niet met willekeurige posters die alleen maar een keer willen wippen.
Dan is er geen interesse
Dan is er geen interesse
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Da's waar....ik blijf ook lekker bij de welkeurige....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Was je ook verkleed als vrouw toen je met deze post op TSen het bed in dook?y2kbug68 schreef:ik heb voor 2 jaar terug mijn eerste contact gehad met een transsexueel en ik heb er gewoon mee naar bed geweest en later heb ik ook een ontmoet die was geoperreet was van ts naar een vrouw verandert en ik heb zo mijn eerste sex gehad met een ts en ik zou zo weer met een ts naar bed gaan en het is spannender en lekkerder een aanrader wil ik zeggen wie heeft er ook ervaring mee mag mij wel e-mailen xxx monieka
Nee? Lees je de contact ads op deze site wel es?gerdaatje schreef:Ik denk zomaar dat 99.9% hier totaal niet in sex is geïnteresseerd.
.
Totaal oversekste T's die dolgraag ranzige seks willen met andere T's.
De ene ad nog goorder, ranziger en smeriger dan de andere.
Kennelijk is de seksbehoefte onder de de hier adverterende T's nogal groot en tamelijk wanhopig...
Laatst gewijzigd door pipa op zo mar 10, 2013 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
LOL!! Ik dacht precies hetzelfde over 'monieka's avontuur'!! lolllllllmarinth schreef:Was je ook verkleed als vrouw toen je met deze post op TSen het bed in dook?y2kbug68 schreef:ik heb voor 2 jaar terug mijn eerste contact gehad met een transsexueel en ik heb er gewoon mee naar bed geweest en later heb ik ook een ontmoet die was geoperreet was van ts naar een vrouw verandert en ik heb zo mijn eerste sex gehad met een ts en ik zou zo weer met een ts naar bed gaan en het is spannender en lekkerder een aanrader wil ik zeggen wie heeft er ook ervaring mee mag mij wel e-mailen xxx monieka
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
hihi "geopereet"