Gezocht: de meest fabulous persoon op aarde

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

LindeSchone
is nieuw hier

Gezocht: de meest fabulous persoon op aarde

Bericht door LindeSchone »

Hey allemaal,

Mijn naam is Linde Schone. Ik ben een Nijmeegse zangeres. Ik zit op de Herman Brood Academie, en maak Nederlandstalige r&b, Mijn muziek is enigszins te beschrijven als een mix van Kelis en Joss Stone. Voor mijn eerste video was ik aan het brainstormen voor ideeen, en het kwam erop neer dat ik op zoek ben naar de meest fabulous persoon ter wereld, voor het playbacken van gesproken ad-lips.

Op basis van deze gedachte kwam ik al vrij snel terecht bij travestieten, aangezien ze/jullie in mijn ogen de meest fabulous mensen ter wereld zijn. Bij deze de vraag of er op dit forum iemand is die interesse heeft om in de video mee te spelen. Het wordt geen serieuze video, maar het is absoluut niet zo dat jij, danwel het feit dat je ervan geniet om je als vrouw te kleden, belachelijk gemaakt wordt in de video.

Voor verdere interesse, bijvoorbeeld als je eerst de track wil horen, kan je mailen naar schonelinde@gmail.com. De video wordt volgende week waarschijnlijk al geschoten, dus als je interesse hebt, reageer s.v.p. zo snel mogelijk!

Liefs,

Linde Schone
Plaats reactie