algemeen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
florence12
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do aug 18, 2011 9:54
Locatie: noord belgie

algemeen

Bericht door florence12 »

Nadat ik op T.V. naar de documentaire Roze ouderen gepest in zorginstellingen ( door omroep Max ) gekeken heb.heb ik de initiatiefnemers van de stichting Roze Loper het volgende gevraagd; Of de tolerantie die beoogd wordt ook voor transgenders geldt, omdat ik van nabij meegemaakt heb dat een oudere man die altijd alleen woonde en dikwijls on Femme was, niet meer voor zich zelf kon zorgen en in een bejaarde huis terecht kwam, en daar wegkwijnde omdat hij niet meer kon zijn zoals hij zich voelde.
Groetjes Florence.
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: algemeen

Bericht door Aris »

daar heb ik ook al wel over nagedacht voor als mij iets dergelijks zou overkomen later, of in welke ander instelling dan ook.
Voorbeeld : ik ben veteraan en kan dus van het veteranen instituut gebruik maken om er even tijdje tussenuit te gaan, zouden ze er een probleem mee hebben dat ik dan als vrouw rond loop daar ?
Ik ga het binnenkort toch eens vragen , ik laat wel weten wat het resultaat is .
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: algemeen

Bericht door pipa »

Aris schreef: Voorbeeld : ik ben veteraan en kan dus van het veteranen instituut.
Veteraan van wat dan?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: algemeen

Bericht door Aris »

Ik heb in 1979 in Libanon gezeten , heb ik ook helaas mijn ptss problemen aan over gehouden :(
florence12
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do aug 18, 2011 9:54
Locatie: noord belgie

Re: algemeen

Bericht door florence12 »

Ik denk dat we daar allen bij stil moeten staan ,want vroeg of laat komen de meeste van ons in een bejaarden tehuis of andere instelling terecht.
groetjes Florence.
florence12
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do aug 18, 2011 9:54
Locatie: noord belgie

Re: algemeen

Bericht door florence12 »

Ik kreeg het volgende mailtje van de stichting Rode Loper;

Florence,

Je hebt een belangrijk punt. Ik zal dat in elk geval in onze eigen scholing meenemen. Maar ook bepleiten dat daar in de landelijke scholing aandacht voor komt
Bedankt voor je attent heid.

Groeten
Anton Koolwijk
Geestelijk Verzorger, OsiraGroep
Vreugdehof (ma en do)

Groetjes Florence.
Plaats reactie