Naaldhakje afgebroken, oeps!

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hester

Naaldhakje afgebroken, oeps!

Bericht door hester »

Als het enigzins kan loop ik thuis op mijn laarzen met naaldhakken. Ik vind het gewoon fijn om er op te lopen. Van de week had ik weer zo'n dag en liep het hele huis door echter door een onhandige manouvre struikelde ik op de trap en brak de linker hak onder mijn laars helemaal af. Wat baalde ik zeg! Wat nu dacht ik. Mijn spel was over althans voorlopig. Mijn laars moest zo spoedig mogelijk worden gemaakt anders moest ik een ander paar aanschaffen. Mijn laars naar de plaatselijke schoenmaker brengen was absoluut geen optie hij kent namelijk zowat mijn hele familie. Een laars in maat 42 valt best wel op. Ik besloot mijn laarzen weg te brengen naar een onbekende schoenmaker een dorp verderop. Ik vroeg hem nonchalant of dit nog te repareren was en wat zou gaan kosten em of het nog de moeite waard zou zijn. Ik deed net of ik dit voor mijn vrouw moest vragen. Hij zij 'ik zou het zeker doen want het is een vrij grote maat' . Ik zal ook de hakjes vervangen want die zijn al behoorlijk versleten. Ik vond het wel wat hebben dat die laarzen door mij zo zijn versleten. Hij moest eens weten.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Naaldhakje afgebroken, oeps!

Bericht door Anja Kok »

Maat 42 is anders tegenwoordig geen uitzondering meer bij de dames in veel schoenenwinkels. Nederlanders zijn momenteel de grootste mensen op aarde, dit kleine land leeft dus op grote voet. De spanning gaat er zo natuurlijk wel van af!
hester

Re: Naaldhakje afgebroken, oeps!

Bericht door hester »

Dat klopt, gelukkig is in mijn maat een zeer ruime keus uit mooie laarzen en schoenen.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Naaldhakje afgebroken, oeps!

Bericht door pipa »

Hij zij
Een freudiaanse 'verschrijving?'

'ik zou het zeker doen want het is een vrij grote maat

Alsof er niet honderden NL en zwarte vrouwen met maat 42 zijn....' .
Ik zal ook de hakjes vervangen want die zijn al behoorlijk versleten.
En dat van alleen in huis dragen zeg....goh...
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
hester

Re: Naaldhakje afgebroken, oeps!

Bericht door hester »

Bedankt voor de taalkundige analyse! Een schrijffoutje sluipt er gauw in.
Nee, de hakjes waren niet versleten door alleen in huis te lopen. :D :D :x
Plaats reactie