Nieuw.. hulp nodig

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sammy7
is nieuw hier

Nieuw.. hulp nodig

Bericht door Sammy7 »

Hoi,
Eindelijk de stap durven te nemen om op zoek te gaan naar gelijkgestemde.. Beetje onwennig en zenuwachtig.
Loop al jaren met het idee dat ik graag in een sexy outfit wordt gekleed. Weet niet waar ik met deze behoefte terecht. Durf er met niemand over te praten. Stiekem heb ik wel eens een slipje van mijn vriendin aangetrokken en een panty met hoge laarzen. Stond heel erg mooi, maar durf niet verder...
Iemand ervaring hiermee en zou mij kunnen helpen om de volgende stap te nemen?
Gr. Sammy
Transvrouw
dagelijks aanwezig

Re: Nieuw.. hulp nodig

Bericht door Transvrouw »

Als je een keer een dag vrouw wilt zijn, zou je contact op kunnen nemen met Mariposa in Badhoevedorp. Zij toveren je om tot een echte vrouw en maken tegelijkertijd een fotoreportage met je, buiten in de omgeving. Ik proef ook wel iets in je verhaal dat je de vrouw in je, ook wel meer een eigen plekje zou willen geven. Als dat zo is, zou ik klein beginnen. De eerste stap die ik zetten was dat ik gaatjes voor oorbellen liet schieten. En don't forget. Wees eerlijk naar je vriendin. Als je haar erbuiten houdt en je maakt een keer een fout, kan het je relatie kosten. Eerlijkheid duurt het langst.
Francina
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Francina »

En don't forget. Wees eerlijk naar je vriendin. Als je haar erbuiten houdt en je maakt een keer een fout, kan het je relatie kosten. Eerlijkheid duurt het langst.
Ik sluit me hier ook helemaal volledig bij aan . Gewoon eerlijk zijn, en wie weet steunt je vriendin je er misschien wel in. Praat er eens over met haar en dat kan ook op een wijze van ,er eens grapje van maken .
Als jullie vrijen bijvoorbeeld , zeggen dat je een foto gezien hebt van een jongen in babydoll en leuke lingerie en dat je dat grappig vond . Misschien vraagt ze wel of jij een babydoll wil aantrekken .Kijk hoe ze hierop reageert . Moest je eens weten hoeveel meisjes en vrouwen hier zelf over fantaseren en het zelf niet durven voorstellen aan hun vriend of man . :D
En aan je behoefte is helemaal niets verkeerds of abnormaals aan !
Sammy7
is nieuw hier

Bericht door Sammy7 »

Wat een lieve reacties van jullie. Weet niet of ik er alleen durf te gaan.... misschien nog ff over na denken..xxx
Plaats reactie