"Ik ben bij" Op de progynova over gegaan te zijn daardoor is de dosis namelijk ook meteen ver drievoudigt. Wat uiteraard ook weer tot gevolg heeft dat ik hevige stemmingswisselingen onderga.
voor vandaag betekend het dat ik voor het einde van de virgin al weer gevlucht ben. Met elke keer dat me gevraagt werd hoe het met me ging zakte mijn stemming nog verder naar eenpunt waarop ik er gewoon vandoor moest. Ik kan alleen maar hopen voor mijncolega's dat het morgen weer beter gaat.
Groetjes,
Franciska
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Je hebt natuurlijk hellemaal gelijk, de zon komt altijd weer op na de regen. Helaas maakt die wetenschap de buien niet makkelijker te doorstaan. Het zou zo maar kunnen wezen dat ik morgen weer met een bigsmile op mijn gezicht op mijn werk rond loop. Toch bedankt voor je bemoedigende woorden.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Waarschijnlijk is die big smile al weer terug inmiddels en ben ik alweer veels te laat met mijn reaktie. Maar ik wilde alleen even zeggen dat het inderdaad over het algemeen de dag erna weer beter gaat. Dus gewoon het gevoel laten komen.....ondergaan en dan lekker naar bedje. Emoties zijn er om te voelen en je kunt er van leren genieten....
Heb ik ook gedaan en toen ik voor mijn SRS moest stoppen met de hormies en ik weer emotioneel afstompte vond ik het helemaal niet leuk.
Bekijk het eens van de andere kant fransje
Nee hoor je bent nog niet te laat want de big smile is nog niet terug.
Mijn stemming begint heel langzaam aan wel weer wat op te klaren. het zit nu ergens tussen dieptriest en vrolijk in. Nog even en dan zal ik de vogels weer weg concureren met mijn gezang en gefluit.
Ik kan niet zeggen dat ik er van geniet maar ik probeer die gevoelens niet meer tegen te houden. Ook verberg ik ze niet meer op mijn weerk zoals ik dat voorheen nog wel deed. Ze kunnen het echt aan mijn gezicht zien hoe mijn stemming is dan zijn er maar weinig die met vervelende vragen naar mij toe komen.
Heb ik ook gedaan en toen ik voor mijn SRS moest stoppen met de hormies en ik weer emotioneel afstompte vond ik het helemaal niet leuk.
Dit volg ik niet helemaal, als ik je verslag van je SRS goed gelezen heb dan heb je toch een behoorlijke emotionele tijd gehad in het ziekenhuis. Hoe kun je dan emotioneel afgestompt zijn in die periode???
Welke andere kant want het lukt me al bijna niet meer om een voorsteling te maken van hoe mijn leven vier jaar geleden was of hoe ik me toen voelde.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Dit volg ik niet helemaal, als ik je verslag van je SRS goed gelezen heb dan heb je toch een behoorlijke emotionele tijd gehad in het ziekenhuis. Hoe kun je dan emotioneel afgestompt zijn in die periode???
Welke andere kant want het lukt me al bijna niet meer om een voorsteling te maken van hoe mijn leven vier jaar geleden was of hoe ik me toen voelde.
Hoi Franciska
Nou in de periode na mijn operatie heb ik indertijd behoorlijk wat emoties gevoeld maar ik ben een maand voor de operatie met de hormies gestopt en in die tijd merkte ik dat het emotionele wegzakte en er weer dat beheerste afgevlakte gevoel terugkwam waar ik het altijd zo moeilijk mee had in mijn leven.
En met de andere kant bedoel ik alleen maar te zeggen dat je bijvoorbeeld je emoties als iets negatiefs kunt ervaren wat ik volgens mij een beetje bij jou bespeur maar je zou het ook eens van de positieve kant kunnen bekijken. Ga eens lekker een romantische of ontroerende film kijken met een doos bonbons er bij een doos tissues. Das echt genieten...hihihi
Weet je wat het is ik voel me sinds vorige week donderdag al K*T en daar lijkt op korte termijn geen verandering in te komen. Er is dus al geen sprake meer van stemmingswisselingen en de achtbaan is wel heel erg vlak geworden. Zoetigheid lijkt wel eventjes te helpen maar dat is ook maar heel kort zo.
Het is k*t en het blijft k*t.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Weet je wat het is ik voel me sinds vorige week donderdag al K*T en daar lijkt op korte termijn geen verandering in te komen.
Als je dat als uitgangspunt neemt zal er inderdaad weinig verandering inkomen Franciska.
Er is dus al geen sprake meer van stemmingswisselingen en de achtbaan is wel heel erg vlak geworden. Zoetigheid lijkt wel eventjes te helpen maar dat is ook maar heel kort zo.
Zoetigheid helpt dus niet! De zon durven zien, al schijnt ze maar 3 minuten per dag, dat helpt!
Het is k*t en het blijft k*t.
Ach, je moet maar zo denken: Misschien wordt het nog wel eens k*t.
Groetjes,
Esther.
Ook regelmatig een dip hoor, maar ik blijf wel terugklimmen.
Quote:
Weet je wat het is ik voel me sinds vorige week donderdag al K*T en daar lijkt op korte termijn geen verandering in te komen.
Als je dat als uitgangspunt neemt zal er inderdaad weinig verandering inkomen Franciska.
Dit is ook geen uitgangspunt maar een constatering.
Zoetigheid helpt dus niet! De zon durven zien, al schijnt ze maar 3 minuten per dag, dat helpt!
De zon leek afgelopen donderdag even door te breken toen ik een bericht kreeg van agis dat mijn eerste vier laser behandelingen van dit jaar volledig vergoed worden. Helaas bleek de bewolking veel te dik te zijn en verdween de zon weer. Geloof me ik zou op het moment niks liever willen dan de zon weer zien.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Nog even een nieuwe poging om een normale reactie op je antwoorden te geven.
Nou in de periode na mijn operatie heb ik indertijd behoorlijk wat emoties gevoeld maar ik ben een maand voor de operatie met de hormies gestopt en in die tijd merkte ik dat het emotionele wegzakte en er weer dat beheerste afgevlakte gevoel terugkwam waar ik het altijd zo moeilijk mee had in mijn leven.
Dan istie nu wel duidelijk.
En met de andere kant bedoel ik alleen maar te zeggen dat je bijvoorbeeld je emoties als iets negatiefs kunt ervaren wat ik volgens mij een beetje bij jou bespeur maar je zou het ook eens van de positieve kant kunnen bekijken. Ga eens lekker een romantische of ontroerende film kijken met een doos bonbons er bij een doos tissues. Das echt genieten...hihihi
Mijn emoties zitten weer netjes achter slot en grendel. Ze komen toch altijd opmomenten naar boven als het mij niet uitkomt.
Die twee soorten films spreken mij nu juist niet aan, misschien wel omdat ze te dicht bij mijn emoties zouden kunnen komen. Misschien dat ik er
juist hierom ooit toch nog eens naar zal kijken.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Franciska schreef:Mijn emoties zitten weer netjes achter slot en grendel. Ze komen toch altijd opmomenten naar boven als het mij niet uitkomt. Die twee soorten films spreken mij nu juist niet aan, misschien wel omdat ze te dicht bij mijn emoties zouden kunnen komen. Misschien dat ik er juist hierom ooit toch nog eens naar zal kijken.
Heel verstandig en hier laat ik het even bij voor vandaag ben erg moe en heb een kater hihihi
Mijn stemming is weer aan het opklaren, eindelijk.
Ik kan niet precies zeggen wat er nu voor gezorgt heeft voor deze omkeer. Maar ik denk dat het een combinatie is geweest van de extra zoetigheid die ik het afgelopen weekeinde gegeten heb en de extra uurtjes slaap die ik op zaterdag en zondag overdag genomen heb.
Het belangrijkste is dat de dip weer aan zijn einde is gekomen.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
hoi Franciska,
fijn te horen dat het je weer goed gaat , ik volgde al eventjes jouw berichtjes hier, en was wel blij dat ik niet de enige ben met soms een dip(je), blijven klimmen meid,
groetjes van Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen