1 paar zwarte overknee laarzen met koordje en hoge hak (nooit gedragen, nieuw in doos)

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

1 paar zwarte overknee laarzen met koordje en hoge hak (nooit gedragen, nieuw in doos)

Bericht door RamonaAdmin »

Beste mede fourmlezers,

Bij deze bied ik 1x paar zwarte overknee laarzen aan met hoge hak, maatje 45, maar zit eerder tegen maatje 44 aan van het merk Even & Odd.
Heb ze destijds besteld, maar zijn mij dus net wat te klein en zonde om ze te laten liggen, zijn dus nog nieuw en nooit gedragen.
Stof voelt suède aan, zal polyester zijn. Verder zitten er aan de bovenkant koortjes/touwtjes om deze strak te zetten op je bovenbenen.

Ik vraag er 50 euro voor.

Kan het originele plaatje niet vinden, maar ze lijken het meest op deze afbeelding (maar denk net ietsjes puntiger in de neus):

Afbeelding

Afbeelding
Berdine
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: 1 paar zwarte overknee laarzen met koordje en hoge hak (nooit gedragen, nieuw in doos)

Bericht door Berdine »

ok ben wel geinteresseerd kosten??
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: 1 paar zwarte overknee laarzen met koordje en hoge hak (nooit gedragen, nieuw in doos)

Bericht door kelsey »

Wel mooi maar mij te groot.

Succes Kelsey
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: 1 paar zwarte overknee laarzen met koordje en hoge hak (nooit gedragen, nieuw in doos)

Bericht door RamonaAdmin »

Berdine schreef: ma okt 14, 2024 4:27 ok ben wel geinteresseerd kosten??
Hoi Berdine, sorry voor de late reactie, zit niet elke dag op de site wegens ook andere verplichtingen ;-)

Zoals erboven vermeldt, 50 euro voor de laarzen.

Groetjes,
Ramona
Plaats reactie