City Parade Gent (BE)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PinkDaisy
ff weer wat posten
Contacteer:

City Parade Gent (BE)

Bericht door PinkDaisy »

Hoi,

Samen met vrienden, mijn vrouw en mijn zus ben ik zaterdag laatsleden (21/07) naar de City Parade in Gent geweest.

Zoals gewoonlijk waren daar homoseksuelen, lesbiennes, travestieten/ drag queens. Doch heb ik mijzelf 2 maal vergist in het herkennen van bepaalde personen. IK liep achter een 'vrouw' terwijl dit in realiteit een man was. Het enigste wat hem verraadde was de stembanden. Het is toch merkwaardig dat men zich zo kan opmaken dat je geen of nauwelijks verschil ziet. Ik bewonder 'hen' daarvoor, maar vind wel persoonlijk als je een 'date' of als je 'uitgenodigd' wordt door een 'T' dat men je wel mag verwittigen dat ze geen vrouw maar man zijn. Of niet?

Maar ik vind het zeer mooi en tof dat men zich zo kan 'optutten' dat je het verschil niet kan zien. Ik zou zeggen: "Goooooooooooooooo'

Wat kan het mij schelen wat je van mij denkt, ik leef mijn leven zoals ik dat zelf wil" :wink:
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

hoi,
Ik bewonder 'hen' daarvoor, maar vind wel persoonlijk als je een 'date' of als je 'uitgenodigd' wordt door een 'T' dat men je wel mag verwittigen dat ze geen vrouw maar man zijn. Of niet?
Ik vind van niet, het gaat toch om de persoon.

Groetjes, Amanda[/quote]
PinkDaisy
ff weer wat posten
Contacteer:

cityParade

Bericht door PinkDaisy »

Hoi,

Ik zal es ff reageren op Amanda. Toch vind ik persoonlijk (dat is mijn mening), dat als je een 'T' tegen het lijf loopt in een bar, cafe, etc. dat men je op de hoogte moet brengen van hun 't-zijnde'. Dit alleen maar om problemen te vermijden bij verder contact. Als je echt van de persoonlijkheid houdt, dan zal het geen probleem vormen om deze persoon graag te zien, maar..... Wanneer je dit niet doet, komt men tot verrassingen te staan én komen er daar soms problemen van. Tenslotte wordt niemand graag bedrogen, op eender welke manier. Ik zeg nu ook niet dat men tegen iedereen moet gaan vertellen hoe ze werkelijk zijn, maar toch tegen diegenen waar ze mee gaan daten of zelfs verder gaan :wink:

Ik denk wel dat er mensen zullen zijn die mijn mening gaan delen. Maar iedereen zijn/haar mening is welkom, want dit is nu een must aan een forum dat je ieders mening gaat respecteren. Dus Amanda, ik respecteer ook u jouwe hoor!

Daisy

"Waarom vijandig als het vriendelijk kan, waarom hard als het zacht kan, waarom luid als het stil kan.... Iedereen kan meewerken aan een 'peacefull world". Zelfs u"
Plaats reactie