werk

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

werk

Bericht door lynne »

Gisteren op het werk een kleine 'inzinking' gehad. Ff heel kwaad op
de tafel geklopt (stom van mij met mijn rechterhand dan nog). Tweede
keer in evenveel weken dat iets me over mij toeren deed gaan.
Gisteren dus een paar uur zitten/staan trillen van de zenuwen.

Goede van dit alles (niet mijn hand die doet nogal tijd zeer kan met
moeite een kop koffie vast nemen)?? Weet dat ik de 'jongere'
collega's achter me heb samen met een gedeelte van de anciens.

Gaat dus een heel interresante vakantie worden mits de andere kant
van de zaak vervangend afdelingshoofd is voor de komende weken.

Lynne

Die zit te denken dat het op haar werk toch nog niet zo erg gesteld
is.
AD ASTRA PER ASPERA
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lynne, wat maakte je dan van streek?

het elfje
Natalie
dagelijks aanwezig

Bericht door Natalie »

Tenzij de koffie kop gevuld is ... koffie vlekken gaan er zo moeilijk uit.
Je kan beter een pijnlijke hand hebben dan een arm vol koffie vlekken.

Maar laat je tanden maar zien en laat maar zien dat ze niet over je heen kunnen lopen.
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

Wat me van streek maakt vanallesennogwat. Probleem is dat mijn emmertje vol is op dit moment en er dus niks meer bij kan. 2 weken geleden naar mijn psy gegaan en daar compleet down buitengekomen (snap nu trouwens hoe ze aan die vgl met Thacher komt en ik moet toegeven ligt ook een stuk aan mezelf) Waarom ik zo buiten gegaan ben daar. Sta momenteel (zover ik weet nog altijd gepland) voor mijn srs of grs of hoe je het ook wil noemen gepland in januari ( preciese datum krijg je pas een maand of 3 op voorhand). De mensen die me kennen kunnen je zeggen dat ik nu niet echt de stabielste persoon ter wereld ben. Een van de dingen die mij zo'n een beetje in balans hield was het vooruitzicht op januari (6jaar officieel deze zomer en 13j officieus dat ik nu bezig ben met naar psy's te gaan). Als ik eind juli niet echt aantoon dat ik in balans genoeg ben wordt januari uitgesteld. Kan voor een week een maand een jaar of langer ze heeft geen tijd opgenoemd. En nee der is geen twijfel dat ik ts ben mijn groen licht blijft behouden, alleen de vraag of ik in balans genoeg zou zijn om door januari door te geraken. Is zowiezo al een redelijk zware periode voor me en dat weet mijn psy.

Emmertje dus bijna vol. Die avond zelf bijna op de vuist gegaan met een koppel van mijn buurtjongeren die me zo af en toe (als ze met meer zijn dan 20 en een tegel of zoiets vast hebben), me beginnen te jennen. Heb mijn eigen voordeur bijna ingetrapt uit kolere (deed mijn voet ook geen goed heb er nu twee weken later nog last van).

Gisteren morgen naar het werk, ben momenteel al niet uiterst gemotiveerd en dan begon dat "Koen hier" en "Koen daar" met een dreigment erbij. Later wordt ik bij mijn directe chef geroepen samen met een van mijn bureaugenoten (ze is zowat de chef de bureau zoals ze dat vroeger zeiden) zegt dat er klachten zijn over 'beraad' ('in behandeling zijnde'-klassement) liggen stukken niet in die er in zouden moeten zitten en ik ben der verantwoordelijk voor. Probleem is als ik mijn rug ff draai wordt er een stuk uitgenoemen (door de groep waarvan de klachten komen) en zodoende kan ik langs geen kant opvolgen wat er nu eigenlijk in dat klassement steek. Ok water loopt uit de emmer en mijn directe chef springt bijna tegen het plafond van het schrikken.

Volgende twee uurtje adem happen als een vis trillen etc heel de santeboetiek die ik heb als ik terug kalmeer. Bijna 3u bij de verpleegster gezeten ff geklapt. Ga moeten oppassen ben serieus richting een burnout aan het gaan en ben der verdikkeme 24. Zeker nu tegengewicht weg is(ff doemdenken ik weet het de brief met vraag tot uitstel is nog niet weg).
AD ASTRA PER ASPERA
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lynne, meid...burn out heeft niets met leeftijd te maken, hoor.
Dit kan iedereen overkomen...
Echt k"t hoe je er bij zit, kun je niet een "time out" nemen van je werk.
Gedoe van hunnie kun je er eigenlijk niet bij gebruiken.
Je hebt even genoeg aan jezelf.

liefs, en houd je taai meid

het elfje
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

Hi Narayani,

Tja, maar je staat er zelf verbaasd van als ze zeggen dat je die kant opgaat.

Ga nooit toestemming krijgen voor time out zijn hier op verschillende niveau zwaar onderstaft en daarbij de procedure duurt minstens een maand en dat kan lang getrokken worden. Financieel zou het me ook niet al te makelijk maken omdat ik zowat de helft van mijn loon verlies en ik mijn hypotheek moet kunnen afbetalen met aanverwante. Reken daarbij de verschillende medische kosten op dit moment en ik kom er niet.

Moet me er maar doorslagen al weet ik niet wat ik binnen 2 weken aan mijn psy ga zeggen. Verhaaltjes vertellen kan ik niet zo goed als het over mezelf gaat.

Alia icta est (ben en blijf een gamer)

grtz

Lynne
AD ASTRA PER ASPERA
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

En "no game over".... :wink:
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

heeeee!
ga jij eens lekker om te beginnen 4 weken de ziektewet in??!!

en laat ze ff allemaal barsten, echt niet gek dat je emmertje zo vol is in de periode waarin je zit, sorus op je werk erbij en tis snel gebeurd( begrijp niet goed dat je nu werkt overigens - mijn keuze zou het niet zijn in die situatie)

en indeed,je leeftijd doet er geen moer toe mbt een burn out, je gezondheid echter wel, en zo ik lees komt die behoorlijk in gevaar
ik hoop niet dat je het vreemd van jezelf vind dat je aan het doemdenken bent ook...

u need a time out lynn en in mijn ogen kompleet gerechtvaardigd

Joy
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Lynne,

Ik sluit me bij de mening van Joy aan. Neem maar rustig de tijd om dat emmertje weer leeg te laten lopen. :wink:

Ik heb verleden jaar ook zo'n periode gehad (had niets met mijn T-zijn te maken hoor). Gewoon ziek thuis gebleven en de controle arts ook al op zijn donder gegeven. Die wist meteen ook dat het menens was. :evil:

Ik ben zelden ziek (afkloppen dus), op die manier denken ze vaak geen vervanger hoeven klaar te stomen, want je bent er toch altijd. Resultaat: na mijn terugkomst iedereen poeslief tegen me. Er gaat niets boven je gezondheid, hou die in ere!!! :D :D :D

Sterkte, meid. Rust maar eens lekker uit!!!

Groetjes van een land- en lotgenote, :wink: :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Plaats reactie