FFS bij Dr. Chettawut

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Heel veel sterkte, en succes meisje, en ik duim voor je dat je wensen in vervulling zullen gaan......... :wink:
Hou ons op de hoogte als dat kan!
Dikke knuffel!
liefs,
Betteke
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Heel veel sterkte Mara!

En dat het resultaat zo mag zijn als je voor ogen had! :)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Heel veel sterkte, en goede reis, take care, we verwachten natuurlijk uitgebreid verslag van je !
Liefs, Nannette
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joooooh....thank U aan iedereen, vind het heel lief al die wensen......trouwens, Dr Chet gaat morgen ochtend al beginnen.....een dag eerder omdat die anders alles op vrijdag nie red.....

.....voor de rest was mun eerste vlucht eigenlijk een meevaller, ik had gedacht veel meer te panikeren.....maargoed, ben er heelhuids beland waar ik moest wezen en lag vandaag alleen maar wegens de hitte in de pool.......wat un weldaad.....zal wel nu een paar dagen nie mogen....maarja, we zien wel....

.....ik hou jullie wel op de hoogte!

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Mara schreef:Joooooh....thank U aan iedereen, vind het heel lief al die wensen......trouwens, Dr Chet gaat morgen ochtend al beginnen.....een dag eerder omdat die anders alles op vrijdag nie red.....

.....voor de rest was mun eerste vlucht eigenlijk een meevaller, ik had gedacht veel meer te panikeren.....maargoed, ben er heelhuids beland waar ik moest wezen en lag vandaag alleen maar wegens de hitte in de pool.......wat un weldaad.....zal wel nu een paar dagen nie mogen....maarja, we zien wel....

.....ik hou jullie wel op de hoogte!

groetjes

Mara
Wat spannend Mara!
Nog maar 1 nachtje slapen (hopelijk dat het een beetje lukt) en dan kun je al weer aftellen voor herstel en terugreis!
Toi toi toi meis!
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hoi mensen....ik ben trug in het hotel en alles ging zo als geplant.....ik heb nauwelijks pijn en tot op dat alles bond en blauw en opgezwollen is.....valt het echt allemaal mee.....8 uur heb ik trouwens op de vlesplank gelegen.....

.....dokter Chet en zijn vrouw en een verplegster zijn bijzonder vriendelijk, tot op de doc zelf komen ze me elke dag opzoeken en kijken hoe het met me gaat.....

wordt vervolgt....

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Heel veel beterschap Mara.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Mara, Mara!

Wake up! Operation finish!
(Met Thais accent...)


De eerste weken heb je een heerlijk blauw/paars/groen balloonface en daarna kun je genieten van een heerlijk verfijnd gezicht!

Gefeliciteerd schat!

XXX
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Oh en als je weer een beetje bij zinnen bent en er aan denkt, Nuch, Sri, June, Tair en natuurlijk Dr. Chet zelf de groeten doen? En wens Nuch veel sterkte met haar bevalling!

En ik zie ze dit jaar nog...

XXX
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jamie schreef:Oh en als je weer een beetje bij zinnen bent en er aan denkt, Nuch, Sri, June, Tair en natuurlijk Dr. Chet zelf de groeten doen? En wens Nuch veel sterkte met haar bevalling!

En ik zie ze dit jaar nog...

XXX
Hahahahaha....ja Jamie....en wat denk je heb ik al gedaan en ja ze kunnen zich heel goed aan jou herinneren.....bij deze krijg je van allen de groeten trug..... :) ....en ja, Nuch bekommert zich bestens om mij ondanks ze in verwachting is.....

En met dat pars bond blauw en nog andere kleuren valt het opzich best mee.....ik herstel net als bij de SRS weer uitermate snel blijkt het....en vanaf morgen ben ik ook weer stamgast in de pool.....zolang ik maar niet met mun hoofd onder water kom :wink: 8)

En jij wil er nog een keer naartoe.....nou, mij verwondert het echt niet.....maar is het dan weer voor een ingreep dan....???

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Heel veel beterschap Mara.
Gaat al voorspoedig Nannette....maar dat is dan ook geen wonder bij koele dertig graden en een pool in handbereik :)

dankjewel en liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jamie schreef:En ik zie ze dit jaar nog...
Ha Jamie, ik ben trug uit Transen-Mekka......en ja, heel misschien, dat ik nog eens ga voor wat kleinere correcties onderaan.....dokter Chet heeft gekeken en wou me maar niet geloven, dat die diepte, die ik heb, normaal standaard is bij mevrouw Krege....hij wil eerst dat ik wat afval en dan wil die kijken, dat die er nog 5 cm eraan kan flensen.....

....er was trouwens een transje uit Duitsland, die het hele gebeuren van de ziekenfonds kreeg vergoed en door de dokter een doos heeft gekregen waar de stend van 7 inch volledig in verdween......ik was echt verbaast en ben het nog.......

....maarja, nu wil ik eerst nog een consult bij dokter Schaff in München, daar maak ik zeker kans, dat ik het vergoed zal kunnen krijgen en hij is ook heel goed in herstelingrepen qua diepte en uiterlijk.....

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie