Friesland

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Rikki
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: za okt 29, 2005 21:36

Friesland

Bericht door Rikki »

Hoi allemaal!

Ik weet dat er een T&T avond in Groningen is, maar waarom niet in Friesland? In Leeuwarden moet dit toch kunnen? Ik weet ook dat Humanitas een avond organiseert, maar dat is niet specifiek voor T&T (zo klinkt het echt als Q en Q :wink: ). Daarom denk ik aan een avond in Leeuwarden. Is hier belangstelling voor? Het gaat nog niet over tijd en ruimte, alleen maar animo.

Natuurlijk kun je ook met meerdere mensen tegelijk naar Groningen gaan of Zwolle, maar het moet toch ook in Friesland kunnen.

groetjes,

Rikki
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Rikki,

er was eerder ook een soort T&T in Leeuwarden. Maar blijkbaar toch te weinig deelnemers. Maar kijk maar of het mogelijk is. Wel graag op een andere avond dan in Groningen of Zwolle.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik hoor graag wat hier uitkomt: we nemen Friesland graag op op de genderkalender.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Leeuwarden de zwarte gat in het netwerk

Bericht door Petra v »

Rikki, van mij mag het, maar de T&T in Groningen wordt bezocht door de aller aardigste dames, die zou ik zeker met regelmaat willen blijven zien. Handig zou het zeker zijn, om ook in Leeuwarden heen te kunnen. Zijn er wel genoeg die daar heen willen vraag ik me af. Ook in Groningen is er maar een beperkte opkomst. gezellig, maar toch beperkt gezien de aantallen mensen die ook verwacht kunnen worden.

Maar gezien er nogal wat al uit friesland naar Groningen nu gaan, vraag ik me af of er als een gelegenheid in Leeuwarden zou zijn of ze dan daar naartoe zouden ipv naar Groningen, en dan wordt de Grononger T&T behoorlijk leeg. :o

Van alle mogelijke bezoekers schijnt er toch een minimale aantal geïnteresseerd te zijn om te komen, of hebben de middelen ( vervoer ) niet.

Lastige ervan is, dat eerst een gelegenheid er zal moeten zijn, en dan afwachten of er mensen komen, hetzij aangekondigd of zoals het meesten tijds gebeurt, doordat de deuren open zijn, naar behoefte binnen komen wandelen.

Qua verdeling, betreffende reis afstanden, bereikbaarheid, ook wat betreft de mensen die er komen ( onderlinge contact ) kan het wenselijk zijn inderdaad een locatie te hebben in Leeuwarden.

Is daar wat te regelen met de Gemeente, op proef basis, om te zien of het een haalbare kaart is?
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Rikki
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: za okt 29, 2005 21:36

Bericht door Rikki »

Dank tot zover voor jullie reacties! :D
Is daar wat te regelen met de Gemeente, op proef basis, om te zien of het een haalbare kaart is?
Ik heb er nog niet naar gevraagd! Als ik dat echter doe, en ik kan bij zowel gemeente als coc en ggz informeren, is het wel zo handig om te weten aan wat voor eisen het moet voldoen. Zijn die bijvoorbeeld: bereikbaarheid, discrete ligging en beschikbaarheid van omkleedruimtes? Dat is wat ik zo gauw kan bedenken, maar dan mogen hapje en drankje eigenlijk niet ontbreken en dat maakt het lastiger.

Voor wat betreft de avond/datum: de ggz organiseert een ass-groep, naast een adhd-groep, die ongeveer tien keer bijeen komt. Wat ook zou kunnen is op afspraak een contactdag prikken. Dat maakt het natuurlijk helemaal lastig, dat snap ik.

Ik ga eerst informeren en ik laat het hier zo snel mogelijk weten.
Plaats reactie