Thailand.....??? Hmmmmmm.....geen straf hoor als je zal falen....Amber79 schreef:Daar ben je alMara schreef: En waar moet je dan heen vliegen.....is er een land voor gefaalde personen dan......????
Groetjes vanuit Bangkok
Mara
Moderator: Moderators
Thailand.....??? Hmmmmmm.....geen straf hoor als je zal falen....Amber79 schreef:Daar ben je alMara schreef: En waar moet je dan heen vliegen.....is er een land voor gefaalde personen dan......????
Dat duurt nog heel even hoor......morgen avond ben ik er of je hoort het in de nieuws.....maar dat hoop ik dan weer niet! Heb trouwens genoeg kalmeermiddelen gekregen van dokter Chet voor de vlucht......boar, wat haat ik het vliegen!!!!!!Amber79 schreef:Had t over NL
Alleen mun FFS laten doen bij dokter Chettawut......was echt un goeie beslissing, hij heeft goed werk gelevertHertog Jan schreef:Mara wat doe je in Bangkok?
Jau doen ikke......nadat jij en nog un aantal anderen met een recente avatar aan komen dravenAmber79 schreef:foto's
Hmmzzz...deze avatar heb ik nog niet zo lang hoor. Of is het tegenwoordig verplicht je eigen hoofd er op te zetten?Mara schreef:Jau doen ikke......nadat jij en nog un aantal anderen met een recente avatar aan komen dravenAmber79 schreef:foto's