Nieuwe stappen ondernomen

Algemeen

Moderator: Moderators

Roswita
daar ben ik weer

Nieuwe stappen ondernomen

Bericht door Roswita »

Hoi.

Laatst heb ik een nieuwe stap ondernomen die me voor de helft goed is bevallen. Ik ben samen met me vriendin naar de stad gegaan gekleed in een broek van haar,string van mezelf, een roze vrouwen shirt met daaronder een BH met vulling erin. Het voelde geweldig en onwennig. Lette heel erg op reacties die op het begin super slecht waren. (paar jongen begonnen te vloeken van flikker en dit en dat) maar ook zeer komisch en positief. Had een D cup bh aan waardoor ik dus met jas open. (dat moest) een flinke voorgevel had. Voelde super omdat gewoon te durven.

Met me vriendin heb ik afgesproken dat ze me 75 procent als man wil zien en 25 procent als vrouw wat ik wel jammer vind maar het is voor haar ook nieuw natuulk. Al me mannen boxer zijn al weg dat wel.. Vanavond gingen we uit en heb een kort topje aangetrokken + bh en voelde me super sexy. Wel jas erover maar in het Gay café natuulk uit.

Later nog geflasht (topje moest de half uur durende loop terug reis uit van haar) voor een bus en was super lachen..

Hoe moet ik dit goed met me vriendin opbouwen zodat ze me vaker als vrouw wilt zien? Ze weet het nu zo'n half jaar en is al een heel stuk opgebouwd. En wie weet waar ik goedkope protheses voor me voorgevel kan krijgen? Leef van een uitkering dus ben bang dat dat allemaal te duur is voor mij..Liefst in een normale winkel in flevoland anders internet winkel

Kusjes

Roswita
AM_ber_79
Forumdiva

Re: Nieuwe stappen ondernomen

Bericht door AM_ber_79 »

Roswita schreef:... (dat moest) .....(topje moest de half uur durende loop terug reis uit van haar) .....

Hoe moet ik dit goed met me vriendin opbouwen zodat ze me vaker als vrouw wilt zien?
moest...moest....hmmmzzz... moeten is dwang, ik weet niet of dat uberhaupt in dit geval zo'n goede opbouw is...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

Neej dat was het idd niet, was nogal laat ;)

Was niet een kwestie van moeten dat zeker niet.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Als t niet moest, wrom zeg je t dan?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Is gewoon taalgebruik, niks mis mee. Moeten is niet altijd moeten. Dat moet je toch begrijpen.
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

Met hoe MOET ik dit goed opbouwen bedoelde ik dus. Hoe kan ik dit goed opbouwen. ;) Ik zeg het nou eenmaal zo..
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

ik had t ook over de stukjes tussen haakjes...waarin toch duidelijk gezegd word dat je bepaalde dingen moest van je vriendin..

Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

AM_ber_79 schreef:ik had t ook over de stukjes tussen haakjes...waarin toch duidelijk gezegd word dat je bepaalde dingen moest van je vriendin..
Ja okeej heb ik verkeerd gezegt dan,maak er niet zo big probleem van. Kijk naar de tijd en snap dan dat een mens foutjes kan maken. ;)
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Euhm. 03:07. Wat heeft die tijd met foutjes te maken? :lol: :lol: Serieus?

Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

AM_ber_79 schreef:Euhm. 03:07. Wat heeft die tijd met foutjes te maken? :lol: :lol: Serieus?
Dat dat midden in de nacht was + wel wat alcohol op enzo.
Damn sluit deze topic maar, wilde gewoon ff me verhalan kwijt..
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

nee joh, nie sluiten! Altijd leuk om n plekje te hebben waar je je nieuwe stappen kan neer zetten!

Oh ja,mijn levensstijl is iets anders dan die van de meesten. Voor mij is 03:07 in t weekend nog aan de vroege kant :wink:

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Roswita.

Laat je niet zo gauw ondersneeuwen door wat hier geschreven wordt. Schift de goede antwoorden voor jou en lees en schrijf gewoon mee. Ook ik heb mijn eerste stapjes op deze manier kunnen beschrijven en merkte dat er meer mensen zijn geweest die er spontaan op reageren en en dan blijkt het dat de "betweters" en de "All rounders "vanzelf ondergesneeuwd worden door de goede en ondersteunende antwoorden.

Dus vanaf deze kant: Niet sluiten maar door blijven schrijven. Al is het midden in de nacht.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

Dank je.. :)

Ga morgen weer voor een deel (durf nog niet helemaal) Vrouwelijk erbij lopen. Helaas nog geen echte opvulling voor me Bh dus word iets anders. Wc papier doe ik meestal. Sowiezo broek/string en shirt.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Je hebt evt ook gel-bhs. Die hebben een vulling in de vorm van gel. Andere mogelijkheid zouden sokken kunnen zijn. Beste is natuurlijk protheses, maar die zijn aan de dure kant.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Amber schreef:
Beste is natuurlijk protheses, maar die zijn aan de dure kant.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie