borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Renate_CD
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Ik heb ook van alles geprobeerd, opgerolde sokken, nylon kousjes met rijst
en ballonnen gevuld met behang plaksel ( wel heel stevig)en gebruikte de knoop als tepel vervanging.
Nu heb ik siliconen borsten met tepels, helaas geen plakkers,maar wel met een stevige bh.

Laatste maanden kon ik overdag niet verkleden, heb toen een paar nachten met borsten geslapen, zou het niet gedaan hebben wanneer ik overdag meer tijd had gehad om me te verkleden.
Heidii schreef:Ik zou niet weten hoe ik de gevulde condooms in de strakke ballonnen moet krijgen, en ook niet hoe de gel rechtstreeks in de ballonnen te krijgen.
Het is eigenlijk heel makkelijk, he enigste dat je nodig bent is een trechter, de zwaartekracht doet de rest.
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Geen idee of iemand al iets soortgelijks heeft vermeld maar...
Er is een spulletje dat gebruikt wordt om de zak van een doedelzak luchtdicht mee te krijgen, zogenaamde bagpipe seasoning.

Er wordt o.a. glycerine en gelatine gebruikt.
Als het gestold is, is het een soort van hele stevige pudding.
Google zelf even voor een recept als het je iets lijkt, er wordt ook honing of een of andere was aan toe gevoegd soms.

Geen idee of huid temperatuur genoeg is om het weer te laten smelten trouwens en ik ben niet aansprakelijk voor evt. troep of ongelukken. :P
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

http://www.womensecret.nl/shop/Opblaasb ... -p-25.html

Werken deze niet? heb van mezelf ongeveer cup A (ja ff gemeten ;) ) maar zullen deze zorgen voor een wat groter effect?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je al cup A van jezelf hebt zou een gewone pushup BH met bijvoorbeeld gel al behoorlijk wat moeten doen.

Irene
Kleine stapjes
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

Okeej, Maar die opblaasbare push ups als ik die haal weet jij toevallig of ik dan op die site bij aantal 2 in moet vullen of komen ze per paar? Werd me niet echt duidelijk namelijk..
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Hmm, idd onduidelijk (hoewel je er aan één niet zoveel zou hebben denk ik, tenzij je één borst mist). Er wordt ook door elkaar enkel- en meervoud geschreven :-?

Helaas geen idee!
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

Okeej, iemand anders? of iemand anders een idee waar je die push up dingen op een andere site of in een winkel kan halen?

Laat maar. Gevonden :)

http://www.womenlingerie.nl/shop/Lucht- ... -p-44.html
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Dit merk heeft de bijenkorf, maar bij hunkemoller heb ik soortgelijke dingen gezien. Heb zelf trouwens voorkeur voor de gel-uitvoeringen (verkrijgbaar bij dezelfde winkels).
Groetjes,
Anja
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

overigens verkopen ze bij action ook inlays voor een habbekrats, ik heb ze zelf niet uitgeprobeerd, maar je kan je er niet echt aan miskopen volgens mij.

Irene
Kleine stapjes
Roswita
daar ben ik weer

Bericht door Roswita »

Okeej, heb wel iets nodig dat je groter kan maken. van emzelf een kleine A dus zie je anders nix van.. ;)

Kan deze niet op de site van Hunkemoller vinden namelijk.
anjatheefee
ForumFan

Roswita schreef:Okeej, heb wel iets nodig dat je groter kan maken. van emzelf een kleine A dus zie je anders nix van.. ;)

Kan deze niet op de site van Hunkemoller vinden namelijk.
In de winkel liggen ze in een rek dat meestal vlakbij de kassa staat. Het merk is "body secrets", maar "magic" hebben ze dus ook
valeriecd
daar ben ik weer

Bericht door valeriecd »

Kijk ook eens bij de ACTION die hebben ook van die borstprothesen en daar kosten ze nog geen €5[bij de hunckemuller€29],ook panty's ,b-h setjes,correctiebroekjes bijna voor niks.Voor deze prijs koop je gewoon 2 of 3 prothesen heb je altijd een paar reserve of doe ze op elkaar voor een Pamela Anderson boezem.Succes
anjatheefee
ForumFan

valeriecd schreef:Kijk ook eens bij de ACTION die hebben ook van die borstprothesen en daar kosten ze nog geen €5[bij de hunckemuller€29],ook panty's ,b-h setjes,correctiebroekjes bijna voor niks.Voor deze prijs koop je gewoon 2 of 3 prothesen heb je altijd een paar reserve of doe ze op elkaar voor een Pamela Anderson boezem.Succes
Bedankt voor de tip!!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik heb op dit moment nog een setje 2de hands protheses liggen maatje 5. Te koop voor € 50 exclusief verzendkosten.

En normaal heb ik wel vaker protheses te koop.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie