EDWIN EVERSjoandelynn schreef:Ik ben een paar jaar geleden gestopt met het luisteren naar de radio want ik werd gek van al dat gelul van de dj's er tussen door.
Favoriete muziek
Moderator: Moderators
Is inderdaad opvallend, al moet ik zeggen dat ook tegenwoordig binnen het genre nog heel veel moois gemaakt wordt...IQ, Twelfth Night, Pendragon, Arena...om maar even wat namen te noemen.Irene schreef:Het begint er op te lijken dat mijn 'oudelullen muziek' toch nog T-related is
Irene
een muziek stroming die imo toch wat meer inhoud, creativiteit bevat dan Britney Spears of Take That...en zijn wij immers zelf ook niet de wat creatievere mens?
-
- ff weer wat posten
[quote="janette"]ow maar ik draai nooit nederlandstalig hoor, Borsato is echt een uitzondering. Ik vind nederlands gewoon niet zon heel mooie taal om gevoel in uit te drukken...blof gaat ook nog redelijk, maar doe mij normaal gesproken maar engels[/quote]
Het lijkt wel of er een zekere schaamte is als men van nederlandstalig houdt.ik vind het een heel mooie taal.
groetjes Florence.
Het lijkt wel of er een zekere schaamte is als men van nederlandstalig houdt.ik vind het een heel mooie taal.
groetjes Florence.
Ik heb maar een favo lijstje gemaakt...Hieronder volgt het lijstje, de eerste 5 in willekeurige volgorde...De rest, altijd goed..
1. Little River Band - Forever blue
2. Normaal - Diverse nummers..:-s (kon niet kiezen)
3. Wizzstars - A brandnewday (liberation version)
4. U2 - Everlasting love
5. C.Lownoise & M.Theo - Wonderfull days (1995)
6. Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou (S.I.R. 2006)
7. Iron Maiden - Weasted years
8. Alice Cooper - How you gonna see me now
9. Tina Turner (zonder Ike..) - Proud mary (Best of)
10.Pink Floyd - Another brick in the wall
11.Micheal Jackson - Billy Jean
12.BZB - Schijt aan de bazen
13.Henk Westbroek & Nance - De eerste, de laatste
14.Mothers Finest - Baby love
15.C.Lownoise & M.Theo - Together in wonderland (Hardcore mix)
16.Phil Collins - In the air tonight
17.Stevie Wonder - Superstition
18.Shania Twain - Men I feel like...
19.U2 - Where the streets have no name
20.Guns 'n' Roses - Novemberrain
21.Mooi Wark (Diverse nummers)
22.Charly Lownoise & Mental Theo - Party
23.Thomas Dolby - Pulp Culture
24.Ilse DeLange - I'm not so tough
25.Dennie Christian - Besamemucho
Deze muziek/nummers luister ik regelmatig dus..Loopt een beetje uiteen, maar er moet dus vooral tempo inzitten..
1. Little River Band - Forever blue
2. Normaal - Diverse nummers..:-s (kon niet kiezen)
3. Wizzstars - A brandnewday (liberation version)
4. U2 - Everlasting love
5. C.Lownoise & M.Theo - Wonderfull days (1995)
6. Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou (S.I.R. 2006)
7. Iron Maiden - Weasted years
8. Alice Cooper - How you gonna see me now
9. Tina Turner (zonder Ike..) - Proud mary (Best of)
10.Pink Floyd - Another brick in the wall
11.Micheal Jackson - Billy Jean
12.BZB - Schijt aan de bazen
13.Henk Westbroek & Nance - De eerste, de laatste
14.Mothers Finest - Baby love
15.C.Lownoise & M.Theo - Together in wonderland (Hardcore mix)
16.Phil Collins - In the air tonight
17.Stevie Wonder - Superstition
18.Shania Twain - Men I feel like...
19.U2 - Where the streets have no name
20.Guns 'n' Roses - Novemberrain
21.Mooi Wark (Diverse nummers)
22.Charly Lownoise & Mental Theo - Party
23.Thomas Dolby - Pulp Culture
24.Ilse DeLange - I'm not so tough
25.Dennie Christian - Besamemucho
Deze muziek/nummers luister ik regelmatig dus..Loopt een beetje uiteen, maar er moet dus vooral tempo inzitten..
Goh ik dacht dat er hier alleen maar de echte harde muziek genoteerd werd,
Maar de echte kunstenaar zit er ook bij. Ja dat kan ik beamen, ik heb denk ik alle platen en cd's van Herman, zelfs die van de wereld natuurfonds. WWF Als ik in een dipje zit dan zet ik hem op en weldra gaat het veel beter.
Maar ook Veldhuis en Kemper Ik wou dat ik jou was. Een lijflied misschien wel geschreven door een Travestiet. Voor mij nu niet meer zo van toepassing.
Verder hou ik veel van de 60tiger en zeventiger jaren muziek. Als de teksten maar te verstaan zijn.
Groetjes Bea.
Maar de echte kunstenaar zit er ook bij. Ja dat kan ik beamen, ik heb denk ik alle platen en cd's van Herman, zelfs die van de wereld natuurfonds. WWF Als ik in een dipje zit dan zet ik hem op en weldra gaat het veel beter.
Maar ook Veldhuis en Kemper Ik wou dat ik jou was. Een lijflied misschien wel geschreven door een Travestiet. Voor mij nu niet meer zo van toepassing.
Verder hou ik veel van de 60tiger en zeventiger jaren muziek. Als de teksten maar te verstaan zijn.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Dat lijkt me echt sterk! Volgens wiki ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_van_veen ) heeft de beste man ongeveer 150cd's gemaakt....das een aardige collectie!Bea-Smit. schreef: Maar de echte kunstenaar zit er ook bij. Ja dat kan ik beamen, ik heb denk ik alle platen en cd's van Herman, zelfs die van de wereld natuurfonds.