28 januari me srs operatie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Is dat het bedrijf waar je het eerder over had?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Amber79 schreef:Is dat het bedrijf waar je het eerder over had?
Ja klopt daar ga ik dan weer verder mee..Einde van het jaar wil ik proberen los te gaan met het bedrijf of ik dat ook ga halen dat is nog even afwachten.Maar dat laat ik hier dan wel weten..
Groetjes Prescilla
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

ik ben benieuwd...nog 4 dagen...kan je nog eten? Of krijg je niks meer door je keel?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Amber79 schreef:...kan je nog eten? Of krijg je niks meer door je keel?
Maarja....ze moet toch leeg zijn....duhus....

....@ Prescilla...komt allemaal goe hoor....ze weten hoe het moet :wink:

Achteraf bekeken valt het straks allemaal erg mee hoor....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Amber79 schreef:...kan je nog eten? Of krijg je niks meer door je keel?
Ja hoor ik eet zelfs meer dan normaal hahaha Morgen wordt ik al opgenomen dus dan zie ik wel wat ze gaan doen kwa eten endergelijke..
Mara schreef:Maarja....ze moet toch leeg zijn....duhus....

....@ Prescilla...komt allemaal goe hoor....ze weten hoe het moet :wink:

Achteraf bekeken valt het straks allemaal erg mee hoor....

Mara

Ik weet het meid en ze zullen wel gaan laxeren dus ik zie wel wat er van komt..De operatie zie ik totaal niet tegenop heb het liever gisteren dan vandaag maar ja nog een paar dagen wachten en dan is het zover..En heb er alle vertrouwen in dat ze wel weten wat ze doen..

Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Toch maar even een update doen hier..Ben ondertussen alweer 2 maanden post-op wat gaat de tijd snel zeg..Maar alles is goed gegaan en het gaat ook super goed met me..Ik mocht een week na de operatie alweer naar huis vond dat best wel snel maar ook wel lekker aangezien het eten in het ziekenhuis niet echt lekker was..

De operatie is mij heel erg meegevallen ook de pijn erna had ik veel erger verwacht dan met wat ik heb gehad..3 dagen na de operatie ben ik van de pijnstillers gegaan en van het infuus want die was gaan ontsteken mijn arm deed meer pijn dan de plaatst waar ik was geopereerd..2 Februari hebben ze het verband en de tampon verwijdert en daarna mocht ik gelijk lopen en weer gewoon eten..Ok ja het lopen ging natuurlijk niet zo als wat je gewent bent maar ok stapje voor stapje kom je er wel..

Lange stukken deed ik met een rolstoel aangezien ik niet te ver mocht lopen..Het dilateren voelde ik ook niet echt veel van en nu nog steeds niet..Mijn arts is zeer tevreden met hoe alles eruit ziet en ik zelf natuurlijk ook..In de eerste week waren mijn binnenste schaamlippen erg opgezet en donker van kleur en wisten ze niet zeker of die het zouden overleven..Gelukkig is dat allemaal goed gekomen en ziet alles er nu heel erg mooi uit..Een week later is er een klein stukje huid uit mijn vagina gevallen en heb ik gelijk gebelt hoe dit kon maar dit kwam vaker voor zeiden ze en ik hoefde me geen zorgen te maken maar ben toen wel voor de zekerheid langs geweest om het na te laten kijken..Maar bleek dus geen probleem te zijn..

Ik dilateer nu nog 2 keer per dag en de diepte is ook goed..Mijn arts stond ervan te kijken dat ik al zo diep kwam..Ik heb een dildo van 15 cm lang en 3 cm doorsnede en gaat er nu 14 cm in dus alles boven verwachting..Ik moest wel uitkijken dat ik niet tever door duwde en dat ik het rustig aan op bouwde maar daar kijk ik wel heel goed voor uit..

Ik ben blij dat alles zo voorspoedig is gegaan en als ik dit allemaal over zou moeten doen dan zou ik het ook zeer zeker doen..Ik ben een dikke maand na de operatie bij me moeder geweest en heb 3 weken op bed gelegen en daarna ben ik weer gaan lopen en rustig aan me dingen weer gaan doen..Het enige wat ik nog niet doe ik zware dingen tillen dat laat ik aan anderen over maar de rest doe ik wel gewoon..

Ik hou jullie op de hoogte..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Heel leuk om lezen dat alles perfect is verlopen meid.

Ik denk dat het een heel zware ingreep is die je niet zomaar eventjes laat doen.
Voor mezelf weet ik het nog niet goed, moet eerst nog eens diep nadenken
wanneer ik het laat doen en of ik het wel ooit doe.

Alvast veel succes toegewenst en hopelijk verloopt alles verder naar wens.

owja, heb even je foto's bekeken op jou website, je bent een heel knappe dame *moesteffeslikkenenbennuwelredelijkjaloers* :P

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Kirsten Hershe schreef:Heel leuk om lezen dat alles perfect is verlopen meid.

Ik denk dat het een heel zware ingreep is die je niet zomaar eventjes laat doen.
Voor mezelf weet ik het nog niet goed, moet eerst nog eens diep nadenken
wanneer ik het laat doen en of ik het wel ooit doe.

Alvast veel succes toegewenst en hopelijk verloopt alles verder naar wens.

owja, heb even je foto's bekeken op jou website, je bent een heel knappe dame *moesteffeslikkenenbennuwelredelijkjaloers* :P

Liefs,
Kirsten
Hey Kirsten..Ja het verloopt tot nu toe erg goed allemaal..En inderdaad is het geen kleine ingreep ik heb 7 uur op de operatie tafel gelegen en daarna moet ik eerst 3 uur op de uitslaapkamer liggen..Eerder mocht ik niet naar de afdeling daarna gelijk me moeder maar gebelt dat zij ook kon komen want ze mocht niet eerder bij me dan dat ik weer op me kamer was..Ik had een kamer voor mezelf eerst lag ik met een ander op een kamer omdat de kamer waar ik hoorde nog niet vrij was..Was wel gezellig hoor met die ander had tenminste iemand om mee te kletsen en zo een kamer waar je dan alleen ligt te kijken is ook niet alles..

Maar ja ik heb het overleeft allemaal en wat ik al eerder zei ik zou het zo overdoen..Als ik alles had geweten dan had ik me jaren eerder aangemelt voor dit alles..Ben nu zeer gelukkig en je moet er wel zeker van zijn als je dit wilt het is niet niets natuurlijk..

En je hoeft niet jaloers te zijn hoor ik ben maar een doodnormaal persoontje.En uiterlijk is ook niet alles als de binnenkant maar goed is..En make-up en hormonen doen ook wonderen he.. :wink:

Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Hi Precilla,

Alweer een meisje geboren, en nu al een pracht van een jonge vrouw!

Wees er gerust trots op jezelf! Dat mag!

Ik geef Kirsten gelijk. Wat ben je een mooie VROUW :wink: geworden.

Ook ik vind het heel fijn om wat van je weer te horen, en vooral dat tot nu toe alles voorspoedig gaat. Ik weet zeker dat je van vrouw zijn volop zult genieten, dat straal je ook uit.

Lieve groetjes,
Petra v.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Petra v schreef:Hi Precilla,

Alweer een meisje geboren, en nu al een pracht van een jonge vrouw!

Wees er gerust trots op jezelf! Dat mag!

Ik geef Kirsten gelijk. Wat ben je een mooie VROUW :wink: geworden.

Ook ik vind het heel fijn om wat van je weer te horen, en vooral dat tot nu toe alles voorspoedig gaat. Ik weet zeker dat je van vrouw zijn volop zult genieten, dat straal je ook uit.

Lieve groetjes,
Petra v.
Hoi Petra
Ik geniet inderdaad elke dag weer van alles en wordt nu ook steeds meer met mevrouw aangesprokken sinds de operatie..Net of ze het aan je zien dat je geopereerd bent heel vreemd..Voor mijn operatie zeiden somigen nog wel eens meneer tegen me maar dat waren dan ook mensen die het niet van me wisten..En verder gaat het nog steeds goed alleen erg druk met het nieuwe huis bezig alles schilderen en schoonmaken..En volgend weekend verhuizen als alles meezit gelukkig hoef ik niet ver te lopen want het is hier om de hoek dus lekker makkelijk om alles over te brengen..Zware dingen til ik niet alleen de kleine en lichtere dingen en de zware dingen heb ik hulp voor..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Fijn te horen dat het goed gaat, meid!
:roll: "steeds meer als mevrouw"? Wie nu niet kan zien dat jij een vrouw bent moet nodig naar de brillen zaak. :wink:

En ook nog een frisse nieuwe huisje, dat is dan een mooie nieuw begin.
En voor het zware werk heb je mannen voor... :wink:

Liefs
Petra v.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Prescilla schreef:[
..Net of ze het aan je zien dat je geopereerd bent heel vreemd..Groetjes Prescilla
Dat is omdat je jezelf nu veel meer als vrouw ziet (en voelt) en dat straal je uit :wink: geweldig toch!!! 8)ENJOY GIRL!!!!!!!!!
liefs,
Betteke
Plaats reactie