Zit nu in de bank met een ivoorkleurige bustier, een bijpassende string en witte kousen bevestigd aan een jarretellegordel. Ben nu op zoek naar een jurk en hakken, iemand tips voor mij?
Zoek tevens een man of vrouw om mee af te spreken, in ieder geval waar ik vrouw kan zijn. Iemand interesse?
De beste tip die ik je kan geven is gewoon kopen, niemand die dat raar vind, en als ze het al raar vinden dan laten ze dat toch niet merken, het lijkt gewoon moeilijker als het is. De angst zit tussen de oren.
tsja, wat ik aan nu aanheb? paars blousje, bijpassende lange rok en paarse 40 denier opaque panty, en natuurlijk pumps.
helaas heb ik alleen zwarte pumps
Een rok in de kleuren beige rood zwart en bruine tinten. Die een soort bloemen voorstellen, met een bruine rand eronder uit. Daarop een rode spagettibandjes topje en eroverheen een open bruine blouse. En wel kousen aan omdat het wat fris was vandaag. en open sleehak sandalette in het rood en wit.
Uiteraard bijpassende sieraden in het rood.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik heb mijn nieuwe jurk (merk NICOWA) aan die ik vrijdag in een leuke tweedehands winkel aangeschaft heb. Het is een donkere jurk van 100% zijde met fantasiemotief. De jurk heeft een wijd uitlopende rok tot net boven mijn enkels. De top heeft spagettiebandjes.
Voor de mooie combinatie heb ik daaronder een balconette BH aan met hele dunne spagettiebandjes met op het linker BH-bandje een speels bloemetje.