Prescilla schreef:niet nodig meid zo licht zijn is ook niet alles hoor ben nu trouwens wel iets zwaarder dan wat er in het artikel staat..En er moet nog 6 kilo bij volgens de artsen..Ben in de afgelopen maanden gewoon teveel afgevallen en ja je kan het wel raden dus ook geen borsten meer over..begin nu weer een beetje op gewicht te komen dus me borsten groeien ook al weer een beetje maar ja of ik ook weer uitkom op een volle b cup dat is maar weer afwachten natuurlijk..Heb afgelopen maandag nieuwe hormonen gekregen meno implant van 20 mg en heb daar behoorlijk last van moet ik zeggen..Loop al de hele weer met hoofdpijn ervan maar ja komt ook wel weer goed allemaal maar de hoeveelheid hormonen die ik nu binnenkrijg schijnt 5 x zoveel te zijn als met de pleisters die ik had..Maar verder hoor je me niet klagen nu nog maar 1 x per jaar op controle komen voldoet me prima..
groetjes Prescilla
Hmmm ja, ik was voor de hormonen...dus voor 12 jaar, op ideaalgewicht, ben dan gestaag zwaarder gewoorden en ja met mun werk....dus geen fatsoenlijke ontbijt en pas 's avonds een grote maaltijd un beetje op een foute manier bezig.....maar daar moet ik nog verandering in proberen te brengen....docter Chettawut zei, dat dit hard nodig was, anders gaat die mun nog nodige correcties niet uitvoeren....niet dat ik daar geschrokken van ben....nee, dat wist ik zelf net zo goed, dat ik te zwaar ben.....het gekke erbij is, dat je mun tevel aan gewicht niet eens zo duidelijk ziet....hahahaha, zit wel alles in de borsten en de buik....
.....maarja, ik krijg veelste weinig beweging, heb niet altijd mun fiets daarbij en zoals het zwemmen gister bij Napoli houd zich verder ook beperkt....ik was altijd een heel sportieve iemand en ik mis het wel....ik stel nog steeds de koop van un paar fatsoenlijke inlineskates uit vanwege de recessie nu, die zal ik namelijk best kunnen opbergen in mun truck.....als het wel duidelijk is, of ons bedrijf blijft bestaan, dan haal ik die en ga het wel leren, lijkt me echt iets om vet te kunnen verbranden en in conditie te blijven.....ha en seks, waarmee je ook vet verbrand, houdt zich ook de laatste tijd in grenzen....ik zie mun kerel veelste zelden.....gek genoeg ging hij deze week de oostkant van Italië af tot Bari....maar ik kreeg un ritje met zeven klanten juist aan de westkant tot en met Salerno....schiet nie op he.....wel wor ik op dat moment hier op die parking waar ik nu sta belegert van un hoop homos of zoiets, maar zie het met geen ene zitten....mun kerel had het beter, hij vond bij Pescara un Shemaletje, waarmee die helemaal voor hem nieuwe ervaringen opdeed, vond het wel grappig, hoe die het mij vertelde.....hij is echt een scheet en ik neem het hem nie kwalijk, we hebben buiten de seks toch niks met mekaar.....
.....tjaa, qua hormonen heb ik het makkelijker, kan het heel mooi dozeren met die injecties en daar blijf ik ook bij, ik heb mede door de progesterone of ik geloof eerder ook door aanleg un mooie C en dat vind ik ruim genoeg en met strakke t-shirts hoef ik nog niet eens een bh.....
liefs
Mara