Oorbellen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

AM_ber_79 schreef:Zo te zien aan delpiet niet....maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
Aceton?? :-? Moet dat niet Alcohol zijn?? Kweet het niet meer, heb in elk oor een gaatje laten prikken in um 1974. :D
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

AM_ber_79 schreef:maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
Alcohol dus..., aceton is voor je nagels.
Alleen de eerste avond schoonmaken.

Juffrouw juwelier: "hier is een alchoholprep, vanavond schoonmaken en dan 6 weken lang, zo droog mogelijk houden en AFBLIJVEN!
Vrouw in de winkel: "oh, nou, vroeger moesten we ze altijd draaien..."
Juffrouw juwelier: "ja, daarom hadden we vroeger van die dikke rode oorlellen"

Wat een gemiep over een paar gaatjes trouwens.
Ik heb er nu 2 in elk oor met in allebei een gouden creool.
Geen hond die wat zegt...
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef: Geen hond die wat zegt...
Dat zou dan ook heel erg knap zijn! Bedankt trouwens voor de verbetering!
Dina
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 13:08

Bericht door Dina »

AM_ber_79 schreef:Zo te zien aan delpiet niet....maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
Schoonhouden met aceton?? Auwch!!
Denk eerder met alcohol (ook pijnlijk) of 'n ander ontsmettingsmiddeltje
Wassen met unicura zeep, de originele werkt ook goed :D
Gebruikersavatar
chica
dagelijks aanwezig
Berichten: 93
Lid geworden op: wo jan 09, 2008 19:36
Locatie: Limburg

Bericht door chica »

de zweerknopjes lang genoeg inhouden en sterilon gebruiken werkt super.
Oorbellen voor/na gebruik schoonmaken in zeezoutoplossing of unicura-sopje, dan moet het helemaal goed komen.
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Ben ondertussen al veel verder gegaan. Ik heb ze nog nooit (buiten 2 keer, en dat was alleen als ik weet dat ik niemand bekend ga tegenkomen) openbaar gedragen, maar ik heb al dikwijls thuis oorringen in gehad, en ik weet dan soms van geen ophouden, heb er op dit moment 7 in mijn linkeroor en 5 rechts en de nacht is nog niet om, ik doe ze wel steeds uit voor ik ga slapen en dan zie je dat wel een beetje de dag erna. Ik heb dit al meermaals gedaan (mijn maximum was 13 per oor) en heb nog nooit commentaar gehad van iemand. of ze zien het niet, of ze zeggen er niets over. Natuurlijk moest ik plots verschijnen met de oorbellen daadwerkelijk in zou ik wel reactie krijgen. Nu niks,nada, noppes, en dat vind ik wel fijn. Zelfs mijn vriendin heeft er nog nooit iets van gezegd, zo van zeg je oor is precies verwond, wat is er gebeurd. Nog nooit. Ik vind dat super.
Maar ik zou wel nog steeds pemanente gaatjes hebben en constant oorbellen dragen maar dat durf ik nog steeds niet...

Groetjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Dit weekend met een collega gewerkt en we hadden het wat over oorbellen etc. Draag op het werk meestal wat knopjes of in het uiterste geval een paar met nogal grote diamandvormige knopjes Zij merkte op dat ik de laatste tijd wat meer vrouwelijke sieraden droeg. Inderdaad heb ik nu gewoon mijn dameshorloge om en af en toe kom ik met ringen op het werk. soms ben ik ook vergeten om mijn halsketting af te doen en dus was het haar wel eens opgevallen :)
Vond het wel grappig toen zij tegen mij zei dat ik mij op die manier rustig ontwikkelde en ook dat zij (sinds ik het haar verteld heb) opgevallen was dat MANNEN soms grote knoppen en oorringen in hadden dan dat wat ik droeg. :) :) :) :)
Nu ben ik geen liefhebber van kale ringetjes (behalve groot) en persoonlijk vind ik het onder een redelijk kaal hoofd niet staan (Met pruik dus wel :) ) maar ik denk er over om wat andere oor ringetjes of byoux te dragen wat groter is en duidelijk vrouwelijk. :)

Heb trouwens laatst van een collega wat mascara gekregen om bepaalde kleuren weg te werken (zwarte oogwallen :) :( ) Ze kwam er spontaan mee aan als tip om dit te gebruiken. :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dhiamara schreef:
Heb trouwens laatst van een collega wat mascara gekregen om bepaalde kleuren weg te werken (zwarte oogwallen )
Kun je dat uitleggen, ik zie me nog geen mascara aanbrengen onder mijn ogen.

Irene
Kleine stapjes
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

chica schreef:de zweerknopjes lang genoeg inhouden en sterilon gebruiken werkt super.
Oorbellen voor/na gebruik schoonmaken in zeezoutoplossing of unicura-sopje, dan moet het helemaal goed komen.

Pas op! Sterilon kan extreme groei van littekenweefsel veroorzaken (zeker bij piercings in b.v. de neus)

Bettadine is beter, en het veroorzaakt geen littekenweefsel.
De rode vlekken weghalen met een vochtig wattenstaafje.
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Irene schreef:Dhiamara schreef:
Heb trouwens laatst van een collega wat mascara gekregen om bepaalde kleuren weg te werken (zwarte oogwallen )
Kun je dat uitleggen, ik zie me nog geen mascara aanbrengen onder mijn ogen.

Irene
Nee, deze mascara tip snap ik ook niet...

Bedoelde je misschien foundation?
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Of werden die wallen veroorzaakt door mascara?
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ben niet goed op de hoogte met de diverse opmaak-termen :( en gebruik blijkbaar voor alles de naam mascara :D Maar wat ik van haar gekregen heb is "Brightening concealer" Reflecterende concealer voor een stralend effect. Camoufleert wallen en oneffenheden" volgens de tekst. Heb het even van boven gehaald :D Gewoon bij de Etos verkrijgbaar.

En Amber, de wallen komen niet van de mascara of hoe het dan ook maar mag heten. Ben een minieme gebruiker van dat spul. :( Alleen wat oogschaduw, soms mijn oogwimpers laten krullen, lipstift en dat is het meestal. Ben als de dood dat ik alles verkeerd aanbreng en daardoor juist als een opgedirkte T bekend zou staan. :oops:

Heb dus niemand dagelijks om mij heen om hierin advies of commentaar te geven behalve mijn hond :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

dhiamara schreef: En Amber, de wallen komen niet van de mascara of hoe het dan ook maar mag heten.
Kbedoelde ook meer de zwarte oogwallen. Als ik mn make up er 's avonds niet afhaal, heb ik ook zwarte wallen onder mn ogen. Maar dat is dan de mascara van de dag er voor :wink:
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

ah zo bedoel je het :D :D inderdaad heel herkenbaar nu :D :D :oops: :oops: :oops:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Weer een hele stap verder, nog niet waar ik wil zijn maar toch...

Een week of vier geleden, op een vrijdagavond, was ik thuis na het werk, en mijn vriendin had een etentje met ex-collega's. Ik had 's namiddags en terrasje gedaan, want mooi weer en 3 Duvels gedronken, ik kwam redelijk goe in de wind thuis, en besloot mijn oorbellen terug in te steken, heb ze ingehouden tot net voor mijn vriendin thuis kwam (+/-23u30). Ze was redelijk beschonken, wat niet veel gebeurt, en ik had ondertussen nog een halve fles Ricard uit en insinueerde ook dat goed zat was (wat ook wel was natuurlijk), en na een dik half uur samen in de zetel liggen neemt ze haar paarlen oorstekers uit en legt ze op tafel, en een beetje daarna valt ze in 't slaap op mijn schoot. Wat doe ik na een tijdje? Ik neem die oorbellen en steek ze in mijn oren. Terwijl ik de 2de aan het insteken ben wordt ze wakker en zegt: "Wat ben jij aan het doen?". Ik zeg: "Ik had daar zin in. (Tuurlijk)" Ze maakte wel problemen over het feit dat dat haar 'goede' oorringen waren en als ik oorringen wilde dragen ik er andere moest gaan halen in haar auto. Zij vond dat dus geen enkel probleem????????
Ik naar de auto, en er enkele oorbellen uitgehaald, 2 ringen in mijn oren gestoken en links nog 3 gewone. We hebben toen een hele nacht gepraat tot 05u30 (want we hadden toen wel wat problemen), ik met m'n oorringen in, en het was zo super, heel goed gesprek en de sex erna????? Nog nooit zo goed geweest... 's Anderendaags heb ik wel de oorringen terug uitgenomen op haar vraag want zo ne fan is ze er ook niet van. Maar ze tolereert het.
Heb de laatste week mijn oorbellen steeds thuis in (3 gewone links, plus 2 links boven, 1 gewone rechts, plus 1 halfweg en 1 boven), doe ze uit voor buiten te gaan en te gaan werken en heb nog niets van opmerking gekregen van collega's of vrienden, ook al zijn de naakte gaatjes toch redelijk zichtbaar. Of ze zien het niet, of ze willen er niets over zeggen Super.

Groetjes en I keep you girls updated... xxx
Plaats reactie