20 juni sta ik in het magazine vrouw
Moderator: Moderators
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Idem. En als je mooi bent, mag je daar best wel trots op zijn, en het laten zien ook.Monica Dreamgirl schreef:Hoi Prescilla,
Mooie foto en een mooi stukje. En ik ben toch ook wel jaloers op je lijn, hoor. Laat die dokter die zegt dat je moet aankomen maar kletsen
groetjes,
Monica
Petra.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Re: 20 juni sta ik in het magazine vrouw
Prescilla schreef:Hoi allemaal..
Laatst ben ik gevraagt om te poseren voor het magazine vrouw van de telegraaf..Dit is een bijlage van de telegraaf die elke zaterdag uitkomt..Hier hebben ze dan een item in staan en het heet op de huid..In dit stukje komt elke week een dame te staan in lingerie of badkleding..Nu hadden ze mij gevonden op hyves en mij dus gevraagt of ik hier aan mee wou werken om te laten zien dat een transseksuele vrouw ook maar gewoon een mens is en niet een freak zoals T-Girls af en toe afgescheept worden..Ik heb hier een tijd over moeten nadenken want ja het is wel een blad wat door heel nederland uit wordt gebracht..Ik heb het hier ook met een aantal hele goede vrienden over gehad en die zeiden allemaal gelijk ja dat moet je doen en toen heb ik maar ja erop gezegt..
Achteraf ben ik ook wel blij dat ik het gedaan heb want de mensen die daar aanwezig waren waren stuk voor stuk erg aardig..Het was voor mij een eerste fotoshoot die ik op deze manier heb gehad en het was zeker de moeite waard om te doen..Ook zal er een klein interview bij komen te staan en zal er een van de vele fotos die toen gemaakt zijn over een hele pagina in het magazine komen te staan..Ik heb het eindresultaat zelf ook nog niet gezien en ben erg benieuwd naar de foto die zij hebben uitgekozen..Ik stuur bij deze dus een foto mee die gemaakt is door een vriend van mij tijdens de shoot..
Liefs Prescilla
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Prescilla schreef:Hoi kirsten.Kirsten Hershe schreef:Hoi Prescilla,
Jij bent een prachtig uitziende meid en ik heb veel respect voor hetgeen
je allemaal doet!
Nu, ik las in het bijgevoegde artikel dat jij 1.90m meet en dat je jezelf
pas echt vrouw voelt op hoge hakken..
Nou da's gedurfd hoor; ik meet amper 1.79m en loop al te denken dat hakken niet goed voor me zijn omdat ik anders veels te groot lijk.
Liefs,
Kirsten
het is niet zozeer dat ik me dan meer vrouw voel maar hoge hakken maken je wel vrouwelijker dan je al bent..Je neemt dan namelijk een andere houding aan en je gaat ook anders lopen op hakken dan op gewone gympen..Ik kan niet zeggen dat ik me dan meer vrouw voel want dat is niet zo maar het voelt wel vrouwelijker aan dan met gympen..
En ja door mijn lengte val ik zowiezo wel op dus als ik dan op hakken loop val ik iets meer op maar daar trek ik me niets van aan ik draag waar ik me goed bij voel..de ene keer zijn het hakken en de andere keer weer gympen het is maar net waar ik op dat moment zin in heb..Dus ik zou zeggen trek je niets aan van hou anderen naar je zouden kijken en of je nu opvalt of niet dat maakt niet uit ik ken ook biovrouwen die 2,05 zijn en die lopen ook gewoon op pumps dus het kan wel gewoon het is maar net hoe je jezelf erbij voelt..
Groetjes Prescilla
Bedankt voor je extra woordje uitleg Prescilla, dit maakt het allemaal veel
duidelijker.
Tuurlijk moet je dat dragen waarin je jezelf het best voelt maar als het
op hakken aankomt ben ik toch liever iets voorzichtiger.
Het is ook niet iedereen gegeven, zelfs onder bio-vrouwen, om je heel sierlijk en elegant voort te bewegen op hoge hakken.
Gelukkig heb ik de "schwung" te pakken en kan ik heel aardig mee overweg.
Dus het zal niemand opvallen wanneer zij een "kerel op hoge hakken" zien voorbijgaan.
Liefs
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
...en zelfs al zou het iemand wel opvallen: wat is er mis met een kerel op hoge hakken?...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Helemaal niks, 't was maar om iets als voorbeeld te geven hoor.Frederique_ schreef:...en zelfs al zou het iemand wel opvallen: wat is er mis met een kerel op hoge hakken?...
Groetjes,
Frederique
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ach ja het maakt niet uit toch prince liep ook op hakken ok die was dan wel niet zo lang maar ok het is wel een kerel op hakken..en ja opvallen doet iedereen wel omdat elk mens anders is en elk mens ook uniek is in zijn/haar doen en laten..alleen de een valt wat meer op dan de ander..Kirsten Hershe schreef:Helemaal niks, 't was maar om iets als voorbeeld te geven hoor.Frederique_ schreef:...en zelfs al zou het iemand wel opvallen: wat is er mis met een kerel op hoge hakken?...
Groetjes,
Frederique
Groetjes Prescilla