Wat ik weet en ik ken menigen die het zo doen, is het niet gevaarlijk met hormonen de menstruatie te onderdrukken.....die vrouwen die ik ken hanteren juist de 6 maanden-cyclus.....met goedkeuring van hun gyn....tijgertje schreef:Menstruatie maanden achter elkaar tegenhouden met hormonen is ronduit gevaarlijk
....maar dat zijn allemaal biologische vrouwen, hoe het in jou geval is, weet ik dus niet....als je een baarmoeder hebt, maar geen vagina, ik bedoel, een weg voor het bloed naar buiten, dan kan ik me voorstellen, dat je zoiets moet laten onderzoeken!
Ik vind het ook uiterst raar, dat de VU niet aan onderzoek naar intersex doet.....geen cromosomentestje en niks.....in Duitsland gaan ze zo een onderzoek altijd voorschrijven voordat ze met hormonen beginnen....tenminste bij de personen, waar ze een verdacht op intersex hebben, maar ook vaak bij mensen, waar je geen vermoeden zal hebben.....
....wereld grootste genderteam....ik bedoel maar....eigenlijk zal niemand meer daar heen gaan....kunnen ze sluiten......helaas zijn alternatieven vaak zoek....
groetjes
Mara