gaypride

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:Heeeeeey Janiek....alles goe....??? Lang nie meer gezien hierzo...

Groetjes vanuit Norrköping

Mara
Ja hoor, met mij gaat het goed :D ! En jij nog altijd onderweg, genietend van het vrije leven?

Ik blijf niet lang hier, hoor; niet zo lang als de vorige keer :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Janiek_ schreef:Heb de boten wel gezien: vooral veel reclame voor politieke partijen, die om 't ijverigst pronken met hun homo- of transvriendelijkheid.

Even peilen wat men hier van deze vindt:
Het gaat volgens GroenLinks niet alleen om homo’s bij de Canal Parade, maar om diversiteit in de volle breedte. Natuurlijk wil GroenLinks met haar boot duidelijk maken dat ze dé holebipartij is en dat zal in verschillende leuzen terugkomen: ‘Mama heeft zin in mama’ en ‘Kees heeft Zin in Rachid’. Maar het gaat ook om transseksualiteit (‘Zin in een ander geslacht’), het zien van kansen en grensoverschrijdende liefde (‘Zin in Europese Gemeenschap’) en algemene normen en waarden (‘Zin in respect’).
Ik heb een mailformpje gestuurd naar het bestuur van groenlinks.
Of ze niet wijs zijn.
Alsof het om een ijsje gaat...
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja, "zin in" is ook iets dat mij -veel- te licht is...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Madeleine.
ff weer wat posten

Bericht door Madeleine. »

Janiek_ schreef:Heb de boten wel gezien: vooral veel reclame voor politieke partijen, die om 't ijverigst pronken met hun homo- of transvriendelijkheid.

Even peilen wat men hier van deze vindt:
Het gaat volgens GroenLinks niet alleen om homo’s bij de Canal Parade, maar om diversiteit in de volle breedte. Natuurlijk wil GroenLinks met haar boot duidelijk maken dat ze dé holebipartij is en dat zal in verschillende leuzen terugkomen: ‘Mama heeft zin in mama’ en ‘Kees heeft Zin in Rachid’. Maar het gaat ook om transseksualiteit (‘Zin in een ander geslacht’), het zien van kansen en grensoverschrijdende liefde (‘Zin in Europese Gemeenschap’) en algemene normen en waarden (‘Zin in respect’).
De stijl om er zo publiekelijk mee te adverteren bevalt me wel eigenlijk.
Nederlanders zijn de afgelopen jaren helemaal terug bij "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" en ik heb zelfs het gevoel dat elke minderheid om het hardst probeert om "normaal/onopvallend" te zijn.

GroenLinks staat juist doordat ze zo uitgesproken zijn naast D66 (stem ik meestal) op mijn shortlist voor het stemmen.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

of mensen kijken gewoon in de photobucket-map. scheelt een hoop scrolwerk door een waslijst aan rode links.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

sorry er gaat iets mis. De fout is gemeld aan Johnn
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

‘Zin in een ander geslacht’

- Zin in een dreun? :D

Wie adviseert hen dan? Een groep losgeslagen transen voor wie het allemaal niks meer uitmaakt? Man/vrouw, who gives a flying ***?
Dan hadden ze beter wat anders kunnen roepen: "Zin in een trein? Zin in een flatgebouw?"

En "zin in hiv" zou nog vele malen dichter de werkelijkheid benaderen.

Of om respect en acceptatie en tolerantie voor mensen met een handicap te promoten: "Zin in een rolstoel?" .. Misschien moet ik zelf maar voor GL gaan werken...:D

Ben wel blij dat er tenminste 1 partij is die zich om ons bekommert :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Waar ik in ieder geval geen zin in had was Gordon verkleed als roze sinterklaas.
560.000 mensen hebben kunnen zien hoe leuk de homo scene integreert in de grote mensen wereld.
Ik ben zelf hetero dus eigenlijk interesseert het me geen reet (leuke woordspeling !!!) maar de homo's zijn sinds dit weekend weer stukken serieuzer genomen. Cohen heeft een punt kunnen maken tegen Amerika...nou nou nou, wat zullen ze daar wakker liggen !!!
Amerikanen gaan nu massaal de straat op: "We wanna be dutch !!!"
Zolang Balki maar trouw belooft dat we nog wel even in Afghanistan blijven zitten interesseert het ze daar geen moer hoe belachelijk wij ons zelf iedere keer weer maken
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Was ook voor ons een super geslaagde dag.
Super gezellig en een ervaring om nooit meer te vergeten.
Als ik volgend jaar weer mee mag doe ik het graag.
Een beetje lol in je leven, doen wat je leuk vind maakt het leven fijn.

Ik zal link naar onze foto's en een blogje wat ik heb geschreven hieronder zetten.

http://yil25.hyves.nl/blog/
http://yil25.hyves.nl/fotos/

Groetjes Yildiz
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Ja hoor, met mij gaat het goed :D ! En jij nog altijd onderweg, genietend van het vrije leven?

Ja, ik ben nog steeds bijna altijd onderweg....net un leuke rit naar Zweden gehad....laatst was ik nog in Spanje....de recessie heeft dus gemaakt dat ik meer afwisseling in mun werk krijg en nu nie meer altijd maar naar Italië moet....

....nou ja....ik ben er ook nie meer zo vaak hier....un beetje uitgetherapeerd en uitgekeken he.... :)

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:
Janiek_ schreef:Ja hoor, met mij gaat het goed :D ! En jij nog altijd onderweg, genietend van het vrije leven?

Ja, ik ben nog steeds bijna altijd onderweg....net un leuke rit naar Zweden gehad....laatst was ik nog in Spanje....de recessie heeft dus gemaakt dat ik meer afwisseling in mun werk krijg en nu nie meer altijd maar naar Italië moet....

....nou ja....ik ben er ook nie meer zo vaak hier....un beetje uitgetherapeerd en uitgekeken he.... :)

groetjes

Mara
En slowchatten mag hier nog steeds niet, hè :wink: ?

On-topic: het was errug gezellig op de Gay Pride, zowel bij de drag Queen Olympics als op de infomarkt, waar ik stond met de redactie van het feministisch tijdschrift LOVER. Die boten parade vind ik maar een rare poppenkastgeworden met al die politieke partijen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:En slowchatten mag hier nog steeds niet, hè :wink: ?
Nee, mag nog steeds niet....maar gezien ik ook un homoseksueel ben...tenminste het grootste deel van mun leven, wou ik alleen maar zeggen, in welke landen ik homos of lesbos vertegenwoordig.....

....ik loop(rijd) mun eigen gaypride :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie