Camouflerende panty

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marsja Vink
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do jan 01, 2009 20:17

Camouflerende panty

Bericht door Marsja Vink »

Hoi Allemaal,

Ik heb even een vraagje wat panty's betreft. In de zomer zijn m'n benen legaal vanwege "het fietsen" geschoren, maar in de winter en het najaar staat er toch helaas wat haar op. Nou ben ik benieuwd of jullie een merk panty weten (of meerdere misschien) waarmee ik die haartjes in die periode kan camoufleren. Wat raden jullie aan of af...
Hoor het graag van jullie.

Groetjes Marsja
Gebruikersavatar
Sanne
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: za aug 14, 2004 16:58
Locatie: Overijssel

Re: Camouflerende panty

Bericht door Sanne »

Marsja Vink schreef: ... maar in de winter en het najaar staat er toch helaas wat haar... Wat raden jullie aan of af...
't zelfde als nu reeds hebt gedaan ;)
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Inderdaad gewoon blijven scheren. Juist dan ziet niemand het en dus waarom zou je niet doorgaan?
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Heidii
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 22:54

Bericht door Heidii »

Neem een dikkere panty en/of een opaque panty.
~Hay-di
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Heb je dunne lichte haren dan is 40 den voldoende, anders zou ik 60 den nemen. Maillot of legging is meestal vanzelf al dik genoeg.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Een tip die ik, geloof ik, ooit van Irene heb gezien.
Fantasie panties, door de patroontjes valt het niet op.
Het werkt ook echt. :)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Marsja Vink
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do jan 01, 2009 20:17

Bericht door Marsja Vink »

Hoi Hoi,

Alvast dank voor deze reacties, ga er zeker wat van proberen (fantasiepanty's....nooit aan gedacht!)

Groetjes Marsja

p.s. meerdere tips en/of oplossingen zijn welkom :wink:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik ken zoveel mannen die zich de benen scheren, dus waarom zou dit een probleem zijn....???

Tegenwoordig mogen en kunnen mannen toch ook alles....ik vind het trouwens tof, dat mijn vriend zich scheert...en ja, overal :)

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
MissViv
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 21:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Ik scheer mijn benen ook gewoon al jaren. In het begin vertelde ik dat het deed ivm sporten. Maar als men het nu vraagt, zeg ik gewoon dat ik dat fijn vind en dat ik een hekel heb aan haren (wat uiteraard ook zo is! ;))

En mijn vriendin vindt het ook fijn dat ik mijn benen scheer (en ja, ook overal :)).
Groetjes, Vivian
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

MissViv schreef:Maar als men het nu vraagt, zeg ik gewoon dat ik dat fijn vind en dat ik een hekel heb aan haren (wat uiteraard ook zo is! ;))
Maar vragen mensen er dan ook uberhaupt naar?

Zelf loop ik nu met blote armen vol ingegroeide haren :-(
Maar geen collega die er naar vraagt. Volgens mij durven ze niet :-)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
MissViv
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 21:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door MissViv »

joandelynn schreef:
MissViv schreef:Maar als men het nu vraagt, zeg ik gewoon dat ik dat fijn vind en dat ik een hekel heb aan haren (wat uiteraard ook zo is! ;))
Maar vragen mensen er dan ook uberhaupt naar?
Héél af en toe vraagt of zegt er iemand iets van. En als ik dan gewoon antwoord dat ik een hekel heb aan beharing, is de kwestie meestal afgedaan en begin ik ergens anders over.

Volgens mij is het inderdaad zo dat meer dan 50% van de mensen het niet opvalt, en van degenen die het wel opvalt, durft bijna niemand iets te vragen of te zeggen.

Naar mijn werk draag ik meestal ook gewoon damesjeans, en soms ook vrouwelijke t-shirts. Soms zie ik wel eens een collega kijken, maar nooit is er iemand die er iets van zegt.
Groetjes, Vivian
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Inderdaad, ik heb tot nu toe 1 keer een reactie gehad over mijn uiterlijk, van een oud collega van me die vroeger met mij een kamer deelde. Die kwam weer eens een keertje langs op ons bedrijf en maakte meteen een opmerking over m'n lange haar, dat ik hoognodig eens naar de kapper moest. Terwijl hij dat zei zag ik allerlei gezichten van andere collega's opveren in de hoop dat ze eindelijk een antwoord van me zouden krijgen (want zelf durfden ze er blijkbaar niet naar te vragen? :roll: ), maar ik zei alleen maar "ja, inderdaad" en de zaak was weer afgedaan :)

M'n therapeute zei 't ook al, gewoon doen wat je prettig vind, je bent niemand een verklaring schuldig.

Alleen ik geloof dat Marsja het voor haar partner wil verbergen, toch? Dat is natuurlijk wat lastiger. Maar dan is er ook nog wel een andere mogelijkheid: uit de kast komen... Maar of dat verstandig is kan alleen zij zelf bepalen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

In een periode, dat ik niet zoveel zin had om mij iedere keer te scheren, heb ik ook wel geprobeerd met dikke 60/70 denier panties of kousen.
Mijn ervaring is dat na een poosje dragen de haartjes toch door de panty er uit gaan steken en dan loop je met een 'behaarde' panty.
Misschien valt dat met een gedessineerde panty minder op, als het (een ander) al opvalt.
Verder merkte ik dat de panty, maar vooral kousen, naar beneden ging kruipen, alsof het zich beter kon afzetten tegen de beharing.
A candle loses nothing by lighting another candle.
henriette1
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: di jul 14, 2009 23:09

Bericht door henriette1 »

Al lang gebruik ik zelfophoudende kousen van dim,40 denier.
Ze zijn goed van lengte en met jarretelles zitten ze heerlijk.
Ook mijn beenhaar is niet tot nauwelijks zichtbaar.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik gebruikte vroeger nog wel eens de truc van een dunne 15 of 20 den huidkleurige panty met daaroverheen een fantasiepanty, werkt op zich prima, maar ben toch blij dat ik niet meer nodig heb.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie