even naar aanleiding van een andere bericht op forum vraag en aanbod.
Daar ging het over foto's om iets te laten zien wie je bent.
Op hyves kun je ook leuke foto's plaatsen van jezelf en ik had eens het idee om een collage van beiden kanten te maken. Was bezig met experimenteren met hyves en toen kwam het idee op om een foto zo te maken dat ik als man aan de éne kant van de tafel zat en als vrouw aan de andere kant terwijl ik aan het puzzelen was. Dus was bezig met bijsnijden en plakken en ondertussen ook wat oefenen met uploaden foto's naar hyves. Had daar een foto gebruikt waar ik in lange jurk aan tafel zat met kruiswoordpuzzel.
Kreeg plotseling bezoek en dus had ik het foto programma afgesloten en ben er niet verder mee gegaan.
Toen ik plotseling berichten kreeg via hyves met o.a. reactie's in de trand van "leuke foto", "dat je dit durft is hardstikke goed!!" en "wou dat ik jou leest had, wat een figuurtje" bleek dat er iets fout was gegaan.
Het bleek dat ik tijdens het experimenteren met uploaden eigenlijk op mijn profielfoto zat en dus werd die foto prominent op alle aanmeldingen van on-line gezet op hyves en was dus als eerste te zien bij mijn vrienden.
Moet dus eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel hits op mijn profiel heb gezien Heb ongeveer 50 hyvesvrienden en plotseling steeg het aantal hits naar meer dan 300 op mijn foto.
Heb geen enkele negatieve reactie gehad en bij sommigen viel nu ook het kwartje en hadden ook de moed om met mij in contact te treden om één en ander te vragen waar een leuke conservatie uit is gekomen.
Heb later de profielfoto wel veranderd omdat ik dit toch wat te prominent vond maar heb toen wel overige foto's die ik om een bepaalde reden gemaakt heb als vrouw en als man (nieuwe micro-car en dan in beide aspecten van mijzelf erbij gefotografeerd) op hyves gezet en ze staan nu gewoon in de diverse foto-albums op hyves.
Ook hier zie ik dat ze vaker aangeklikt worden dan overige foto's maar heb alleen maar positieve geluiden gekregen.
foto's
Moderator: Moderators
NAstame Dhiamara,
je ziet dat er helemaal geen problemen zijn, als jezelf open bent over je transgender zijn.
In ieder geval gefelicteerd. Nu kun je dus ook gerust de volgende stappen zetten als je dat al zou willen.
Je ziet dat een klein foutje soms grote gevolgen kan hebben en in dit geval pakt dat heel gunstig voor je uit, kun je ook gerust gaan shoppen als vrouw en meer. Veel suc6 daarin, groetjes Bea.
je ziet dat er helemaal geen problemen zijn, als jezelf open bent over je transgender zijn.
In ieder geval gefelicteerd. Nu kun je dus ook gerust de volgende stappen zetten als je dat al zou willen.
Je ziet dat een klein foutje soms grote gevolgen kan hebben en in dit geval pakt dat heel gunstig voor je uit, kun je ook gerust gaan shoppen als vrouw en meer. Veel suc6 daarin, groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven