Zo hoog zijn die drempels nu ook weer niet :-)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Over straat gaan is geen probleem, maar ik heb ook nog een leven naast het shoppen :-)

Irene
Kleine stapjes
Lomar
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: vr nov 21, 2008 19:41
Locatie: Nijmegen

Bericht door Lomar »

Geleidelijke verandering irene dat is dan soms het toverwoord misschien. Bij mij gaat het ook allemaal in slowmotion tempo en op m'n werk weet men van niets. Laatst een collega de me dan even aan stond te kijken en zei die: Het wordt wel eens tijd voor de kapper joh.... Ik heb erom gelachen even kort en er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Draag wat je wil. Je hebt toch zeker niet van de ene op andere dag een enorme bos haar? Als zoiets met verloop van bijvoorbeeld 1 tot 2 jaar steeds een stukje langer wordt, groeit niet alleen je haar maar ook de omgeving daar gewoon in mee....
live, laugh, love
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Als ze zo'n opmerking over de kapper maken moet je gewoon zeggen dat je aan het bezuinigen bent vanwege de kredietcrisis :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lomar schreef:
Geleidelijke verandering irene dat is dan soms het toverwoord misschien. Bij mij gaat het ook allemaal in slowmotion tempo en op m'n werk weet men van niets. Laatst een collega de me dan even aan stond te kijken en zei die: Het wordt wel eens tijd voor de kapper joh.... Ik heb erom gelachen even kort en er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Draag wat je wil. Je hebt toch zeker niet van de ene op andere dag een enorme bos haar? Als zoiets met verloop van bijvoorbeeld 1 tot 2 jaar steeds een stukje langer wordt, groeit niet alleen je haar maar ook de omgeving daar gewoon in mee....
Met die geleidelijke verandering ben ik al wel begonnen, en wat het haar betreft is het alweer een behoorlijke bos, dus weer tijd voor de kapper, alleen nog even geen tijd.


Irene
Kleine stapjes
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Nou, ik heb vandaag een heel hoog drempeltje genomen en me eindelijk aangemeld bij het VUmc :D

En komende paar weken ga ik flink wat coming out gesprekjes houden met familieleden en vrienden :-?

Oh, en ik ben vandaag in dameskleding met de trein naar therapie in Hilversum geweest, maar ik heb wel valsgespeeld door er een herenjas overheen te dragen :oops:
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

joandelynn schreef:Nou, ik heb vandaag een heel hoog drempeltje genomen en me eindelijk aangemeld bij het VUmc :D

En komende paar weken ga ik flink wat coming out gesprekjes houden met familieleden en vrienden :-?

Oh, en ik ben vandaag in dameskleding met de trein naar therapie in Hilversum geweest, maar ik heb wel valsgespeeld door er een herenjas overheen te dragen :oops:
Lieve Joandelynn, ik wil je graag superveel feliciteren met deze "drempel".

Ga ervoor! En wij zullen je allemaal steunen!

Hou er rekening mee; dit gaat heeeeel erg lang duren!
Het hele gedoe van aanmelding, duurde bij mij een heel jaar!

Laat je nergens door afschrikken! Trek aan die vrouwenkleding, gooi je haar los, en wees die mooie vrouw die in je zit!
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Als je maar lang genoeg over drempeltjes heenstapt krijg je op een gegeven moment vanzelf in de gaten dat het eigenlijk een trap is... en dat betekent ook dat je op een gegeven moment boven aan de trap staat.

Nu is het wel een tussenplateautje waar ik nu sta, ik zie de volgende trap al weer voor me. Maar wat ik dus wil zeggen is dat ik vandaag m'n coming out proces achter de rug heb. Ik heb het hele bedrijf vandaag ingelicht per e-mail terwijl ik zelf vrij had, en het wordt heel goed opgepakt want mijn hele mailbox zit nu vol met positieve mailtjes van collega's :D

Vanaf 1 december ga ik 'om' op mijn werk. Dan kan ik me op het beklimmen van de volgende trap gaan richten :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Een trap heeft ook nadelen, als je boven bent kun je hard naar beneden vallen als je je evenwicht niet kunt houden.
Maar op een gegeven moment als je boven bent, heb je wel een goed overzicht over alles in ieder geval.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

In ieder geval gefeliciteerd met deze mijlpaal, fijn okk dat het zo goed is ontvangen.

Liefs Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

M'n meissie en ik worden wel heel blij van zo'n bericht, joandelynn!
Lieve groeten uit Amersfoort.
Gebruikersavatar
Linda1978
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: za okt 03, 2009 16:27
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door Linda1978 »

Goed bezig! Respect, lijkt me geen eenvoudige stap.

groetjes, Linda
Je bent perfect zoals je bent!
Plaats reactie