Irene
Moderator: Moderators
Met die geleidelijke verandering ben ik al wel begonnen, en wat het haar betreft is het alweer een behoorlijke bos, dus weer tijd voor de kapper, alleen nog even geen tijd.Geleidelijke verandering irene dat is dan soms het toverwoord misschien. Bij mij gaat het ook allemaal in slowmotion tempo en op m'n werk weet men van niets. Laatst een collega de me dan even aan stond te kijken en zei die: Het wordt wel eens tijd voor de kapper joh.... Ik heb erom gelachen even kort en er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Draag wat je wil. Je hebt toch zeker niet van de ene op andere dag een enorme bos haar? Als zoiets met verloop van bijvoorbeeld 1 tot 2 jaar steeds een stukje langer wordt, groeit niet alleen je haar maar ook de omgeving daar gewoon in mee....
Lieve Joandelynn, ik wil je graag superveel feliciteren met deze "drempel".joandelynn schreef:Nou, ik heb vandaag een heel hoog drempeltje genomen en me eindelijk aangemeld bij het VUmc![]()
En komende paar weken ga ik flink wat coming out gesprekjes houden met familieleden en vrienden
Oh, en ik ben vandaag in dameskleding met de trein naar therapie in Hilversum geweest, maar ik heb wel valsgespeeld door er een herenjas overheen te dragen