Hoi Frederique...Frederique_ schreef:Als je het nu eens omdraait: stel, jij vertelt iets over jezelf en een ander kan daar met zijn/haar/zaar verstand niet bij. Vind je het dan normaal dat die ander jouw verhaal een "fantasieverhaal" noemt? Met als doel om jouw levensverhaal "in een ander licht" te zetten?Snoopy schreef:Ik ben niet bezig met een heksenjacht hoor. Ik constateer alleen maar een aantal dingen aan de hand van postjes van mensen die hier posten. Nl dat er helaas een hoop fantasieverhalen de ronde gaan, en als je dan door gaat vragen dan blijkt er dus indd niets tot weinig van te kloppen. Dat mag natuurlijk, maar dat plaats sommige bijdragen wel in een iets ander licht vind ik.
Als je goed luistert is er -veel- meer mogelijk dan sommige mensen voor mogelijk houden. Er is niet één standaard travestie / transgenderisten / transseksualiteitsverhaal. Ik ken er tientallen. En allemaal anders. En sommigen -lijken- heel onwaarschijnlijk, terwijl ik de mensen die het vertellen genoeg vertrouw om te weten dat het echt wel klopt.
Daarom nogmaals de vragen: hoe zou jij op dit forum behandeld/aangesproken willen worden? Is de manier waarop jij dat graag wilt ook de vorm waarin jij nu anderen aanspreekt?
En wanneer heb jij voor het laatst iets over jezelf geschreven?
Groetjes,
Frederique
Allereerst, een mens is niet te begrijpen, of het nu een man vrouw of trans is, een mens is altijd een mysterie...en ik accepteer dat.
De reden waarom ik *mijn* verhaal en *mijn* mening hier plaats is omdat die hier niet vertegenwoordigd is, als er hier mensen zouden posten die er net zo over denken als ik, dan zou ik ook in de zijlijn kunnen reageren met korte zinnetjes als "helemaal mee eens" enz.
Ik vind niemand onwaarschijnlijk omdat ik weet dat ik een ander niet kan begrijpen, maar er is wel een verschil, er zijn mensen waarmee je je verbonden voelt en mensen die wat verder van je af staan.
De meningen die hier verkondigd worden vind ik zo ver af staan van mijn vrouw ervaring dat het een beetje een calimero verhaal aan het worden is... iedereen is het roerend met elkaar eens behalve met mij .
Wat als mijn mening nu eens de gemene deler hier zou zijn, had ik dan nog zoveel commentaar gehad?
Ik heb er trouwens geen problemen mee wanneer iemand mij knettergek vindt vanwege mn T-zijn, ik ben nl voldoende overtuigd van mezelf en hoef geen fantasieverhalen te verzinnen omdat de werkelijkheid voor mij al bizar genoeg is. Ik hoef mezelf daarom dus ook niets wijs te maken...
Anna, welke vragen bedoel je, behalve aanmelden op isis oid?