snoopy schreef:
En homo's kunnen vrouwelijke mannen best leuk vinden, als het dan maar wel mannen blijven, en dat is een TS niet bepaald, of wil je beweren van wel? Mag hoor
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nou dan, wat maak je van dit verhaal? Opgetekend uit de mond van een tante van de hoofdpersoon:
Hoofdpersoon groeide op als een wat overgevoelig jongetje op een dorpje ergens in Drenthe. Hij werd als homo beschouwd, maar was hij dat wel? Aan zijn tante vertelde hij dat hij best graag een meisje wilde, maar dat die zo'n "flikkertie" niet moesten.
Op een dag had hij een alleraardigst vriendje. Ah, toch homo! Iedereen gerustgesteld? 'k Weet 't niet. Een paar jaar later was het vriendje een vriendinnetje. Schat van een meid, volgens de tante, en mooi om te zien ook nog.
snoopy schreef:]Ik ben daarom ook maar meer en meer gaan accepteren dat ik TS ben, wie weet valt het dan nog eens mee.
Ik hoop voor jou dat het je lukt. Zelf kan ik het als een complexe bijkomstigheid wel accepteren, maar als identiteit, nee, daar zal ik me altijd tegen blijven verzetten.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes