Tja, als het zo erg was...Jaimee schreef:Maar toch heb ik 200x liever die littekens en gevoelloosheid dan die oude, mannelijke kop...
Eerste aflevering programma 'Jij bent zo'! op TV West
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mijn FFS is geslaagt Jaimee....maak je daarom geen zorgen, misschien heb ik me nie goe uitgedrukt....ik woon weer trug in Duitsland...vandaar misschien....nee hoor, ik ben er best tevreden over....het feedback wat ik nu krijg is gewoon anders dan daarvoor, ze zien me veeel eerder als een vrouw....ik heb nu meer schans bij de mannen dan voorheen.....en ook voel ik, dat vrouwen anders naar me kijken.....Jaimee schreef:Mara, ik heb alleen foto's gezien van je van voor de ffs dus ik kan je gezicht niet beoordelen. En waarom vind je dat je ffs niet goed gelukt is??
En ik vind btw niet dat een vrouwengezicht persé perfect of supermooi moet zijn.
....mun avatar is trouwens na mun FFS en ik vind, dat ik met 40 toch nog enigzins toonbaar ben, ook zegt un foto nie zo veel....iig word me veel vaker nu de deur opengehouden....
En nee, un popke heeft Dr Chettawut nie van mij gemaakt....ik ben nog net zo lelijk dan daarvoor....
Hij is gewoon een kunstenaar....het is echt zo, dat die de natuulijkheid van je oorspronkelijke gezicht behoudt....hij is er ook heel duidelijk in wat mogelijk is en niet....mijn voor en na fotos zijn wel degelijk twee verschillende maar je ziet duidelijk dat ik het op beide fotos ben....ik kijk in geen vreemd gezicht als ik in de spiegel kijk....
fijne kerst
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hmmm, als het werk toelaat Janiek en er ergens een gelegenheid is....ik ben trouwens eerste januariweek een dag in Amsterdam op de duitse ambassade....mun duitse paspoort voorgoed inleveren....zin in koffie ergens...??? Ik weet alleen nog nie welke dag ik er heen ga.....maar misschien hebben er nog meer dames van hier zin in een koffieke en we kunnen een dag vastprikken op de agenda.....Janiek_ schreef:Jij ook een fijne kerst ! We gaan elkaar een keer zien in het komend jaar, heb ik begrepen .
Ik heb nogal geluk gehad met een zacht gezicht, een hoge stem en geen adamsappel. Toch is het laatst gebeurd dat ik drie uur bij een oudere mevrouw werkte en ik op het laatste moment ergens aan merkte dat zij mij kennelijk als een man zag.
....ik ben ooit in ergens in Duitsland gaan laden dit jaar en toen ik klaar was moest ik nog op mun collega wachten die na me aan de beurt was met laden en dat duurde ff....ik liep er ff naar de toilette om de loods heen....kwam daar een oud vrouwtje met een hond wandelen en die hond liep op me af....ik dus ff gehurkt met die hond bezig zei die vrouw met een schitterend berlijnse accent tegen mij, eerst was het me nie duidelijk wat je bent, maar je ging hurken ipv bukken naar mun hond, toen wist ik, jij bent een vrouw....ikke zo van, ja klopt en verder hadden we het daar niet meer over, ze maakte alleen duidelijk, dat ze van mun lengte in de waar was....ze naam me mee naar huis en maakte koffie en haalde kersen waar ik me un paar van kon uitzoeken en we kletsten nog un half uurtje over dit en dat....doodgewoon als twee wijven tot mun collega dus klaar was met laden en ik beloofde, dat als ik weer in de buurt ben toch weer op un koffie langs zal komen, ze vond het namelijk prachtig, dat ze un stoere truckersdame heeft leren kennen, zie je nie zo vaak zei ze....
groetjes
Mara
Toch grappig, ik begeef me vaak in n wereld vol honden en zie maar weinig vrouwen door hun hurken gaan als ze die aaien. Of zou t iets typisch duits zijn?Mara schreef:maar je ging hurken ipv bukken naar mun hond, toen wist ik, jij bent een vrouw...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou Amber, je gaat zeker de wereld anders waarnemen dan ik of de rest van de wereld....als ik iets opraap, doe ik het onbewust net als elke vrouw....ik ga hurken ipv bukken.....dus....trouwens was die hond un heel kleine....AM_ber_79 schreef:Toch grappig, ik begeef me vaak in n wereld vol honden en zie maar weinig vrouwen door hun hurken gaan als ze die aaien. Of zou t iets typisch duits zijn?Mara schreef:maar je ging hurken ipv bukken naar mun hond, toen wist ik, jij bent een vrouw...
....en nee, verschillen in vrouwelijk gedrag ben ik tussen beide landen nog nie tegen gekomen.....op heel de wereld trouwens nog nie.....tenminste, daar waar ik tot nu toe was....
fijne kerst
Mara
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Jaimee..Jaimee schreef:Prescilla, ik zeg ook niet dat IEDEREEN zomaar een ffs moet laten doen.
Van wat ik van jou heb gezien heb jij het niet echt nodig. Het is niet alleen het geld (dat bedrag kunnen de meeste mensen wel vrijmaken...) maar ook de risico's op complicaties... En wat dacht je van de littekens en de gevoelloosheid.... Ook al zijn mijn littekens verborgen in mijn mond, neus en haar: ze zijn er wel... En ik heb in delen van mijn gezicht verminderde gevoelligheid en in een stuk van mijn onderlip is het zelfs helemaal 'doof'....
Ik heb destijds in een andere post jou fotos gezien van voor en na en ik moet wel bekennen dat ook jij het toch niet nodig hebt gehad om een ffs te nemen maar dat is natuurlijk mijn mening..Daarnaast bedoel ik ook niet dat jij het over iedereen hebt sorry als je het zo opvatte..En tuurlijk ieder voor zichzelf natuurlijk..
Wel klote dat je op somige plekken minder gevoel hebt en dat een deel van je onderlip helemaal doof is..Maar dat is schijnbaar ook een risico wat je loopt maar ok elke operatie heeft zijn risico's natuurlijk..Ik zou het geld er niet voor op kunnen hoesten ja misschien door te sparen maar dan zou ik jaren bezig zijn of een lening te nemen..
groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Nogmaals: ik zie maar weinig vrouwen door hun hurken gaan.... Dus zeg dan niet dat ELKE vrouw t doet...of dat t echt iets heel erg typisch vrouwelijks is...Mara schreef:Nou Amber, je gaat zeker de wereld anders waarnemen dan ik of de rest van de wereld....als ik iets opraap, doe ik het onbewust net als elke vrouw....ik ga hurken ipv bukken.....dus....trouwens was die hond un heel kleine....AM_ber_79 schreef:Toch grappig, ik begeef me vaak in n wereld vol honden en zie maar weinig vrouwen door hun hurken gaan als ze die aaien. Of zou t iets typisch duits zijn?Mara schreef:maar je ging hurken ipv bukken naar mun hond, toen wist ik, jij bent een vrouw...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Nee, plakborsten. Ik ben sinds begin 2008 aan de hormonen en hoop dat 't nog wat bijgroeit. Als dat niet gebeurt hebben de hormonen toch zin gehad: mijn jaloezie op biologische vrouwen is een stuk afgenomen sinds ik hormonen gebruik. Zelfs met 1/3 van de gewenste borstomvang. Raar, niet...Jaimee schreef:@ Frederique: je borsten zijn 2/3de nep?? Je bedoelt je hebt implantaten??
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zoals ik al zei Amber....je neemt blijkbaar de wereld anders waar dan ik....en wat ik wel of niet zeg, dat maak ik wel zelf uit....AM_ber_79 schreef:Nogmaals: ik zie maar weinig vrouwen door hun hurken gaan.... Dus zeg dan niet dat ELKE vrouw t doet...of dat t echt iets heel erg typisch vrouwelijks is...
groetjes
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja maar dit heb ik ook Prescilla, maar ik moet er wel bij zeggen, dat dit wel langzaamaan vervaagt....trouwens had ik dat ook bij mun SRS....en nu is er overal weer gevoel in.....Prescilla schreef:Wel klote dat je op somige plekken minder gevoel hebt en dat een deel van je onderlip helemaal doof is..Maar dat is schijnbaar ook een risico wat je loopt maar ok elke operatie heeft zijn risico's natuurlijk..Ik zou het geld er niet voor op kunnen hoesten ja misschien door te sparen maar dan zou ik jaren bezig zijn of een lening te nemen...
....en het tweede, ja het is ongelooflijk duur geworden, maar ik had het nie meer volgehouden zonder....je kent un *collega* van mij virtueel en wat hij over het resultaat zei....
....wees jij maar blij, dat je het echt nie nodig hebt!
groetjes
Mara
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ja ik had in het begin ook geen gevoel na me srs maar nu juist des te meer..En inderdaad wat je collega zei was een groot compliment ook naar jou toe..En zo nu en dan als ik in de spiegel kijk heb ik ook zoiets van wat een rotkop heb ik maar als ik dan de reacties weer hoor van anderen dan is het ook wel weer goed..Mara schreef:
Ja maar dit heb ik ook Prescilla, maar ik moet er wel bij zeggen, dat dit wel langzaamaan vervaagt....trouwens had ik dat ook bij mun SRS....en nu is er overal weer gevoel in.....
....en het tweede, ja het is ongelooflijk duur geworden, maar ik had het nie meer volgehouden zonder....je kent un *collega* van mij virtueel en wat hij over het resultaat zei....
....wees jij maar blij, dat je het echt nie nodig hebt!
groetjes
Mara
Alvast een gelukkig nieuwjaar.
Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla