Hallo dames,
ik heb een partij van 40 rokken op de kop getikt, allemaal echt leer en echt suede. De maten lopen uiteen van 36 tot 44 en bruin blauw en zwart. En lang en kort. Gedragen, maar in goede staat!
Mochten er dames zijn die belangstellen hebben, mail of pm me ff je maat en ik kijk wat ik voor je heb. 7,50 per stuk excl verzenden, ophalen mogelijk!
Leer en suede rokken
Moderator: Moderators
- barbaracd
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Leer en suede rokken
Hoi allemaal, ik ben een cd/tv van 30+ kom uit de regio Twente en ben altijd in voor een leuk contact.
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Leer en suede rokken
Hi Barbara,
heb je ook iets in 38, kort model?
Groetjes,
Alesandra
heb je ook iets in 38, kort model?
Groetjes,
Alesandra
barbaracd schreef:Hallo dames,
ik heb een partij van 40 rokken op de kop getikt, allemaal echt leer en echt suede. De maten lopen uiteen van 36 tot 44 en bruin blauw en zwart. En lang en kort. Gedragen, maar in goede staat!
Mochten er dames zijn die belangstellen hebben, mail of pm me ff je maat en ik kijk wat ik voor je heb. 7,50 per stuk excl verzenden, ophalen mogelijk!
Hallo later meer
-
- is nieuw hier
Re: Leer en suede rokken
Hallo Barbarabarbaracd schreef:Hallo dames,
Heb je ook wat in maatje 42
groetjes tanja