Gezocht: Huisarts met HRT ervaring

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
joandelynn
Eredivisie

Gezocht: Huisarts met HRT ervaring

Bericht door joandelynn »

Hoi!

Mijn nieuwe huisarts staat positief tegenover het idee om me buiten de VU om hormonen voor te schrijven. Ze wil echter graag wel eerst (telefonisch) overleggen met een huisarts die al ervaring heeft op dit gebied. Mijn vraag is dus of hier mensen zijn die een gewillige huisarts hebben die hen ook buiten de VU om hormonen heeft voorgeschreven? Zo ja, zou je je huisarts dan willen vragen of deze het goed vindt dat mijn huisarts telefonisch contact met hem/haar opneemt hierover?

Als je zo'n huisarts hebt, zou je dan via een PB-tje even contact met me kunnen opnemen?

Alvast bedankt!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Hoi,

Had je berichtje gemist.

Is het niet een goed idee als jouw huisarts gewoon even met de VU belt (kan wel even duren voordat er teruggebeld wordt)? Dat heeft de mijne gedaan en vanuit het VU werd er aangegeven dat er weinig (medische) bezwaren tegen zijn...
joandelynn
Eredivisie

Hoi Chloe,

Je bent al nummer 3 dit dat me verteld. Alleen het probleem is dus dat er ook mensen zijn die me ernstig afgeraden hebben om mijn huisarts de VU te laten bellen, omdat de VU hier niet blij mee zou zijn en zou gaan proberen om mijn huisarts om te praten om het niet te doen.

Dus nu weet ik niet goed meer wie ik moet geloven :(
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

joandelynn schreef:Hoi Chloe,

Je bent al nummer 3 dit dat me verteld. Alleen het probleem is dus dat er ook mensen zijn die me ernstig afgeraden hebben om mijn huisarts de VU te laten bellen, omdat de VU hier niet blij mee zou zijn en zou gaan proberen om mijn huisarts om te praten om het niet te doen.

Dus nu weet ik niet goed meer wie ik moet geloven :(
Daar was ik ook bang voor op het moment dat ik dat met de ha afgesproken had. Maar die vrees was dus ongegrond.
Lomar
ff weer wat posten

Bericht door Lomar »

Las hier vandaag je twijfel....
en daarna de indiase yogawijsheid die je eronder hebt staan.

Lees die zelf ook nog eens, en bezie daarna opnieuw je eigen keuze...
:-)
live, laugh, love
joandelynn
Eredivisie

Hmm, ik volg je niet helemaal, volgens mij is die spreuk niet echt toepasbaar in deze situatie :-?

Maar ik ga het er dan maar op gokken en mijn huisarts ook maar adviseren de VU te bellen. Alleen dat wordt dan pas over 2 weken want ik kan haar alleen op maandagen bereiken, en volgende week is het 2e paasdag :(
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Tja, geen garanties natuurlijk. Als iemand een pestbui heeft kan het wel eens anders uitpakken. Het heeft bij mij overigens wel ruim een maand geduurd.
Plaats reactie