VRAAG

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

VRAAG

Bericht door Inge-cd »

WIL DE GODVERGETEN DROPLUL DIE MIJ OP HET FORUM EN PRIKBORD ME RONDUIT BELACHELIJK MAAKT ZICH KENBAAR MAKEN !!!

IK BEN HIER NAMELIJK HELEMAAL NIET VAN GEDIEND EN GA ALS ER NIEMAND VAN TRAVESTIE.ORG ACTIE ONDERNEEMT, ZELF STAPPEN ZETTEN.
HET LOGISCHE GEVOLG IS MISSCHIEN DAT DEZE HELE ZOOI PLAT KOMT TE LIGGEN.

BIJ DEZE EIS IK VAN TRAV.ORG DAT ALLES WAT IK OOIT GEPLAATST HEB DIRECT WORDT VERWIJDERD.
IK TREK ME OOK TERUG ALS ACTIEF CHATTER.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Iets waar ik me enkel bij kan aansluiten....Als je n ops vraagt waarom je gekickt wordt als je vraagt hoe je ops kunt worden maar anderen blijkbaar wel ongestraft anderen op oa t prikbord en profielen belachelijk kan maken, dan is t einde dichtbij. Dan is dit langzamerhand n site geworden die je niet meer serieus kunt nemen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Re: VRAAG

Bericht door Inge-cd »

Inge-cd schreef:WIL DE GODVERGETEN DROPLUL DIE MIJ OP DE PROFIELENSITE EN PRIKBORD ME RONDUIT BELACHELIJK MAAKT ZICH KENBAAR MAKEN !!!

IK BEN HIER NAMELIJK HELEMAAL NIET VAN GEDIEND EN GA ALS ER NIEMAND VAN TRAVESTIE.ORG ACTIE ONDERNEEMT, ZELF STAPPEN ZETTEN.
HET LOGISCHE GEVOLG IS MISSCHIEN DAT DEZE HELE ZOOI PLAT KOMT TE LIGGEN.

BIJ DEZE EIS IK VAN TRAV.ORG DAT ALLES WAT IK OOIT GEPLAATST HEB DIRECT WORDT VERWIJDERD.
IK TREK ME OOK TERUG ALS ACTIEF CHATTER.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

24uur later...nog geen enkele actie odernomen zo te zien....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

ik kan het mezelf nauwelijks voorstellen maar stel dat er mensen zijn die wel een normaal contact met me willen onderhouden, dan weten ze me te vinden.
ik zit nu dagelijks op o.a. #tchat ;)
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: VRAAG

Bericht door johnn »

Inge-cd schreef:WIL DE GODVERGETEN DROPLUL DIE MIJ OP HET FORUM EN PRIKBORD ME RONDUIT BELACHELIJK MAAKT ZICH KENBAAR MAKEN !!!

IK BEN HIER NAMELIJK HELEMAAL NIET VAN GEDIEND EN GA ALS ER NIEMAND VAN TRAVESTIE.ORG ACTIE ONDERNEEMT, ZELF STAPPEN ZETTEN.
HET LOGISCHE GEVOLG IS MISSCHIEN DAT DEZE HELE ZOOI PLAT KOMT TE LIGGEN.

BIJ DEZE EIS IK VAN TRAV.ORG DAT ALLES WAT IK OOIT GEPLAATST HEB DIRECT WORDT VERWIJDERD.
IK TREK ME OOK TERUG ALS ACTIEF CHATTER.
Hallo Inge,
Ik kom nu toevallig op een pc (vakantie) en zie jouw bericht.
Heb zitten zoeken, maar kan vooralsnog niet vinden waar jij 'belachelijk' gemaakt wordt (zal aan mij liggen en kijk daar ongetwijfeld overheen).
Mogelijk kun je aangeven hoe/waar...maakt het zoeken voor mij/ons makkelijker.
Voor wat betreft je eis alles wat jij geplaatst hebt te verwijderen, die is redelijk lastig.
Zal je uitleggen waarom.
Wij moeten dan al jouw berichten gaan opzoeken en stuk voor stuk verwijderen.
Hiermee worden draden mogelijk onleesbaar omdat er berichten (waar mogelijk op gereageerd is) kant nog wal gaan raken.
Daarnaast moeten we ook gaan zoeken waar eventueel uit een bericht van jou een quote geplaats is....met hetzelfde resultaat.
Mocht je toch persé je berichten verwijderd zien...dan kun je (als auteur) dit zelf.

Dan even in het algemeen (wie de schoen past trekke deze aan) en op PERSOONLIJKE titel
We zitten hier op een forum voor iedereen.
Daarbij gaan we uit van een redelijke mate van volwassenheid van de bezoekers.
Helaas blijkt regelmatig dat men elkaar het licht in de ogen niet gunt en komen de meest onsmakelijke verwijten over en weer voorbij.
Vervolgens worden wij dan geroepen en 'moeten' wij dingen gaan oplossen (bannen, verwijdereren enz. enz.)
Doen wij dat niet direct...dan deugen wij niet.
Doen wij dat wel......deugen wij ook niet (censuur, dictator enz. enz)
kortom....wat wij ook doen (of laten)....goed is het nooit.....terwijl een groot deel van het gedonder is terug te voeren op de gebruikers zelf.
Ik claim hierbij zeker niet dat wij foutloos zijn...verre van zelfs, maar alles op ons bordje neerleggen.......no way.
Het is in het verleden al vaker aangegeven, wij doen dit naast ons dagelijks leven erbij.
Wij hebben dus allen ook nog andere verplichtingen en zaken die onze aandacht vereisen zoals werk en familie.
Zal een klein stukje van de sluier oplichten (voor mij persoonlijk dan).
Ik heb mijn werk en daar gaat door omstandigheden best wat meer tijd in zitten dan de standaard 40 uur per week.
Daarnaast is mijn vader getroffen door darmkanker en is dus bezig daaraan dood te gaan (wat overigens al langer duurt dan in 1e instantie werd aangegeven) dus ben daar ook zoveel als mogelijk bij en mee bezig.
Dan heb ik ook nog een gezin waar tijd in gaat zitten.
Kortom, ik probeer tijd in te ruimen voor de site en het forum, maar kom daar minder aan toe dan ikzelf zou willen.....en dat dan nog los van (wat ik hierboven al schreef) de zin om iedere keer een paar 'kleine kinderen' te moeten corrigeren.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: VRAAG

Bericht door AM_ber_79 »

johnn schreef:terwijl een groot deel van het gedonder is terug te voeren op de gebruikers zelf.
Ik claim hierbij zeker niet dat wij foutloos zijn...verre van zelfs, maar alles op ons bordje neerleggen.......no way.
Even wat dingen van t prikbord waar Inge t over heeft aanhalen dan maar? Deze dingen zijn dus in haar naam (of zelfs in dr jongensnaam) gedaan op t prikbord:


ik ben een man in panty en heb een waterhoofd maar zo wat als ik mij lekker voel wat een geneuzel oke oke ik ben vaak vaag maar laat mij aub

ik ben lesbies dus wil geen lollypop mag ik wel komen want ik ben eenzaam en niet helemaal in orde

ik heb nooit een vrouw gehad maar dat komt omdat ik niet helemaal goed ben gelukkig kan ik in een panty lopen wat fijn is

Linda janken helpt niet zelf wil ik gewoon lekker in een panty lopen en ik voel me dan vrouw ook al ben ik lelijk ik heb geen vrouw en ben niet helemaal in orde maar zo wat


Of op profielen zoals http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=6666 , http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=6665 , http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=6659

Wou je zeggen dat gedonder terug te voeren is op Inge zelf? Ik mag toch aannemen dat beheerders van n site dit soort zieke gedrag, waarbij men willens en wetens iemand willen beschadigen, hier toch wel iets aan doen?

Is t geen idee om op profielen en t prikbord enkel te kunnen reageren met n geregistreerd profiel? Dat zal n hoop onzin en spam (want dat zie je op t prikbord ook nog vaak terug) schelen...

ps: sterkte met je pa. Mijn tante is anderhalve maand geleden overleden aan kanker. De volgende uitvaart dient zich ook al aan nu mn oma op sterven ligt... :(
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: VRAAG

Bericht door johnn »

AM_ber_79 schreef:
johnn schreef:terwijl een groot deel van het gedonder is terug te voeren op de gebruikers zelf.
Ik claim hierbij zeker niet dat wij foutloos zijn...verre van zelfs, maar alles op ons bordje neerleggen.......no way.
Even wat dingen van t prikbord waar Inge t over heeft aanhalen dan maar? Deze dingen zijn dus in haar naam (of zelfs in dr jongensnaam) gedaan op t prikbord:


ik ben een man in panty en heb een waterhoofd maar zo wat als ik mij lekker voel wat een geneuzel oke oke ik ben vaak vaag maar laat mij aub

ik ben lesbies dus wil geen lollypop mag ik wel komen want ik ben eenzaam en niet helemaal in orde

ik heb nooit een vrouw gehad maar dat komt omdat ik niet helemaal goed ben gelukkig kan ik in een panty lopen wat fijn is

Linda janken helpt niet zelf wil ik gewoon lekker in een panty lopen en ik voel me dan vrouw ook al ben ik lelijk ik heb geen vrouw en ben niet helemaal in orde maar zo wat


Of op profielen zoals http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=6666 , http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=6665 , http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=6659

Wou je zeggen dat gedonder terug te voeren is op Inge zelf? Ik mag toch aannemen dat beheerders van n site dit soort zieke gedrag, waarbij men willens en wetens iemand willen beschadigen, hier toch wel iets aan doen?

Is t geen idee om op profielen en t prikbord enkel te kunnen reageren met n geregistreerd profiel? Dat zal n hoop onzin en spam (want dat zie je op t prikbord ook nog vaak terug) schelen...

ps: sterkte met je pa. Mijn tante is anderhalve maand geleden overleden aan kanker. De volgende uitvaart dient zich ook al aan nu mn oma op sterven ligt... :(
Ik heb de door jou aangedragen quotes verwijderd (ook in de door jou genoemde profielen).
Verder geef ik nergens aan dat ik Inge beschuldig....zie mijn 1e (vetgedrukte) regel.........het was in het algemeen en wie de schoen pastte mocht deze aantrekken.

Overigens, jij ook veel sterkte.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

ik wil degene die me WEER belachelijk aan het maken is, bij deze heel vriendelijk bedanken.
je hebt geen idee hoeveel pijn je sommige mensen, zoals ik dus, aandoet.

nogmaals knuffel zoen enz ......
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Er blijft daar getrold worden zolang dat lekker laf anoniem kan.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Plaats reactie