Een wit corset met silicone borsten, een bruine panty met zwarte pumps welke zijn voorzien van een 6 cm hakje, een witte blouse met lange mouwen, en een donkerblouwe rok.
Eénvoudige make-up, en een langharige donkerblonde pruik.
Dit setje draag ik regelmatig daar ik mij daar erg prettig en vrouwelijk in voel.
Licht groene naar appelgroen gekleurde linnen rok en een gestreepte blouse waarin diverse groene strepen. Eronder hooggehakte beige pumps, waar de verkoopster van zei dat zij er nooit op zou kunnen lopen.
Dit had ik gisteren ook aan in de stad met een bijpassend jasje. Maar als je dan ziet hoeveel kleurloze broekmensen er in de stad lopen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Zwarte jurk van Kruidvat en een zwart paarse panty. En zwarte pumps.
We gaan de donkere dagen weer in en het modebeeld mag dan niet vrolijk zijn, is zo de opvatting van de ontwerpers.
Groetjes Bea.
Bea-Smit. schreef:Zwarte jurk van Kruidvat en een zwart paarse panty. En zwarte pumps.
We gaan de donkere dagen weer in en het modebeeld mag dan niet vrolijk zijn, is zo de opvatting van de ontwerpers.
Groetjes Bea.
en daar ga jij dus graag in mee? Nu lekker in mn huispak...gister een paarse rok en n groenblauw truitje naar n feestje geweest.... Laat die donkere dagen maar komen....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Nee hoor Amber daar ga ik niet in mee.
Ik draag daarom nu ik uit geweest ben een Rode blouse met een zwarte strakke jeans rok met eronder aanvast een zwarte rimpelstrook.
Daarbij rode laarzen en een zelfde kleur leren jas.
Groetjes Bea.