De vrouw van een van mijn collega's had 4 paar hakken thuis liggen, hij heeft mij gevraagd of ik de hakken wilden hebben want zij had daar niets meer aan. Niet te geloven maar twee paar paste echt goed, ik heb voet maat 41.
Zo kan het dus ook ,als iedereen nu tegelijk uit de kast komt is dat taboe over ,je kunt toch niet leven hoe een ander dit wil, dat je leeft? want als je in die wel bekende kast blijft zitten doe je dit, en mijn manier van schrijven is hopelijk een manier dat je wakker word

,ik krijg de gedachten anders dat het alleen maar is voor een spannend gevoel, voor jezelf en de gene die ts zijn komen wel uit die kast vandaan maar, mij gaat het er om dat tv's eruit komen op die manier krijg je wel begrip van anderen .Het zal echt niet zo zijn dat als er 1 op de 10 mannen zo rond loopt op straat (want zoveel zijn het er)dat andere personen gaan staan schreeuwen .Daar zijn er teveel van.
Het kan ook anders veel doen het er al maar wat mij beterft nog niet genoeg.Maak er een doel van ,leef jouw leven ,niet die van een ander ,daar zijn er al genoeg van.