Wat heb jij nu aan ?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Een creme truitje met een niet erg diepe V-hals, een lichtbruine rok tot net onder de knie, champagnekleurige panty en een paar mooie platte schoentjes van Timberland.
Mijn echtgenote bevestigt: behoorlijk truttig... :P
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

EvaVanA schreef:Mijn echtgenote bevestigt: behoorlijk truttig... :P
+1 8) :lol: :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Kijk eens aan, hier wordt ik nou vrolijk van, heb op marktplaats dit zwarte H&M tuniekjurkje gekocht in maat M en past mij perfect. :)

Zwart tuniekjurkje met satijnen bandjes en V hals
Daaronder een kobalt blauw topje dat ik zelf genaaid heb,
Niet op de foto zichtbaar

Felblauwe legging
Omdat ik nu thuis zit draag ik gewatteerde zachte zwarte Crocs

Ben nu een kort rood vestje aan het breien zodra dat af is draag ik dat erover heen.

Foto heb ik net voor 5 minuten terug gemaakt in mijn kleurig ingerichte slaapkamer.

Afbeelding
Myrte
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do dec 13, 2007 12:11

Bericht door Myrte »

Vanavond mijn stretch skinny jeans 'met accentuerende stiksels' van esprit aangetrokken, daarbov en een wit topje met daarover een paars/blauw/roze houthakkersblouse van Etam. En tot slot mijn witte huisballerina's. En straks lekker naar Hawai Five 'O kijken met warme chocolade ... heerlijk!
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Was afgelopen uur wat kledingcombinatie's aan het uitproberen, en dit heb ik nu aan. Dit is echt een plaatje waard. Ja toch!
Hierin kan ik mij echt vrouwelijk voelen en dat straal ik met mijn vrolijkheid dan ook uit.

Foto's zijn ongeveer 10 minuten geleden genomen.

Afbeelding

Ik heb nu aan.

Zwart jurkje met satijnen V hals en satijnen taiile.

rood topje
rode legging
zwarte All Stars
zwarte beenwarmers
ooringen 1,5 cm diameter (maar dat worden later grotere)

Op deze foto draag ik een rode schoudertas erbij met blauw en geel koordjes en felgeel Kipling aapje eraan vast.

Afbeelding
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

SkinnyBoy schreef:Was afgelopen uur wat kledingcombinatie's aan het uitproberen, en dit heb ik nu aan. Dit is echt een plaatje waard. Ja toch!
Hierin kan ik mij echt vrouwelijk voelen en dat straal ik met mijn vrolijkheid dan ook uit.
Ik zie dit liever dan een of ander persoon die zich zo nodig in n jurk moet hijsen en wat make up op het gezicht deponeert omdat ie er anders niet vrouwelijk genoeg uit zou zien...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Vanmiddag weer gaan wandelen in mijn vaste wandelbos en weer veel (bekende) mensen ontmoet en gesproken, was dan ook gekleed in het volgende. Het begint weer kleurtjes tijd te worden in het bos..Ja toch! :)

Rode skinny jeans
Zwarte wijde alternatieve heksenjas
Gele grote rutas gevuld met flesje water, wat brood, verrekijker en fotocamera. en ander klein spul.
Zwarte beenwarmers
Lowa bergschoenen
Onder de jas had ik aan een felgele zelfgemaakte sweater met rood.blauwe applicatie (nagemaakt van Hakuna, daar was zij niet blij mee)
Zwart lang wijd T shirt
Rood topje onder dat zwarte shirt
Ronde oorringen van ongeveer 2 cm doorsnde
Kleurige sjaal

Bij thuiskomst was ik aan het twijfelen welke huiskleren ik moest aantrekken, zag ik een ''vergeten'' satijnen tuniek/jurkje in de kast hangen, deze maar eens gecombineerd met een blauwe legging en felrood vestje, verwacht een buurvrouw van bij mij in de straat op bezoek die mij gaat voordoen en uitleggen hoe ik mijn haar het beste kan opsteken, het heeft al een lengte dat zij mij alvast de basis principes van het haaropsteken kan voordoen, zodat als mijn haar de juiste lengte heeft dat ik het zelf kan doen.
Gelukkig accepteerd iedereen en alle buren in mijn straat dat ik graag vrouwelijke kleren wil dragen en dat ik graag vrouwelijk wil zijn.
alana
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 0:30
Locatie: Delfzijl

Bericht door alana »

ik draag vandaag een rose lingeriesetje,met een jeanslegging ,en truitje en laarsen.
en vanavond een glanspanty en mini spijkerrokje en wit truitje en laarsen.
Liefde is,jezelf mogen zijn.
alana
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 0:30
Locatie: Delfzijl

Bericht door alana »

vandaag had ik een jeanslegging aan met witte lingerie.
en vanavond een blauwe blouse,met bruine glanspanty en suère mini rokje en laarsjes.
Liefde is,jezelf mogen zijn.
alana
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 0:30
Locatie: Delfzijl

Bericht door alana »

Vandaag had ik overdag een lady strakke jeans aan.
En nu een zwarte glans legging met een tuniek erover en zwarte lingery en laarsjes.
Liefde is,jezelf mogen zijn.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

Vandaag een zwart overhemd met drakenprint en een zwarte spijkerbroek.
daaronder mijn huis gympen.
Irma
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 25, 2010 18:23
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Irma »

Na een lange tijd van andere verplichtingen, vandaag na in bad te zijn geweest, weer eens lekker omgekleed.

Momenteel draag ik oa. een wit corset, een lila blouse, met een blauwe rok, in combinatie met een bruine panty & zwarte lakpumps.

Verder een donkerblonde pruik en eenvoudige make-up.

Met vriendelijke groetjes,

Irma
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Vanmiddag heerlijk cultureel gedaan met vriendinnen, afgesloten met warme chocolademelk en rum. Daarna met andere vriendinnen wezen drinken in de stad, gevolgd door n etentje met een van hen. En nu net weer thuis...en dat allemaal in n grijs beetje hippie achtig shirtje, lange zwarte rok en grijze laarzen...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Munyah
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 23:47

Bericht door Munyah »

Voor het eerste met het medeweten van mijn partner "en femme" gegaan; zij was afwezig, maar het was toch een aparte belevenis.

Voor een doordeweekse dag heb ik me (heel) netjes gekleed: zwarte lingerie, zwarte glanspanty, een zwart rokje tot net boven de knie, een grijs voile tuniek en zwarte pumps.
Niet al te opvallende make-up en een kastanjebruine pruik.
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Dit is echt en plaatje waard..ja toch!

Ik ben net terug van de H&M en heb het lichtroene tuniekjurkje gekocht in maat M en L,, het jurkje zit echt lekker. Hier heb ik het aan, de maat M. Dacht dat ik een L moest hebben, maar dit jurkje in zachte tricot valt behoorlijk wijd en lang, oorzaak..De kleding wordt ruimer gemaakt of ik ben dunner geworden. Ik heb meteen maar de zwarte en licht gele erbij besteld in maat M.

Hier een paar foto's, alleen was ik aan het twijfelen of ik nou zwarte of witte All Stars erbij moet dragen, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Afbeelding

Afbeelding

Licht turkoois tuniek jurkje H&M
Zwart wijd topje eronder H&M
Zwarte skinny jeans H&M , maar hier wil ik toch liever een zwarte of witte legging onder dragen
Zwart/wit gestreept vestje, zelf gebreid ruim 20 jaar geleden.
Rode Kipling schoudertas, Marktplaats.
Gesloten