We worden soms wel wat vaak gevraagd een bijdrage te leveren aan een enquête, fotoreeks of wat dan ook, maar de debatvorm in deze opzet sprak me eigenlijk wel aan.Hi allemaal,
Wij zijn bezig met een project over Transgenders. Dit is voor de opleiding sociaal pedagogische hulpverlening op de Hogeschool Leiden.
We zitten in het 2de jaar en zijn aan het onderzoeken wat transgender precies is. Hoe de samenleving er tegen aan kijkt, wat er door de maatschappij en de overheid voor transgenders wordt gedaan en hoe het in het buitenland er aan toe gaat. Bij dit project zit ook een debat. In het debat gaan we praten over transgenders en komen er stellingen, waar over gediscussieerd gaat worden. Nu is mijn vraag aan jullie... Zijn er transgenders of mensen die veel met transgenders in aanraking komen, die willen komen praten over hun visie op het transgender zijn en over hun ervaringen? Iedereen is welkom bij het debat.
Hier onder wat belangrijke informatie:
Datum: 21 Maart 2011
Tijdstip: 12:30 uur tot 15:30 uur.
Plaats: Hogeschool Leiden, Zernikedreef 11. 2333 CK Leiden
Wie zijn er?: Er komt iemand van de lkgtent.nl, er zijn minimaal 15 studenten, 1 docent en wat sprekers. Ik hoop dus op jullie komst.
Mocht je meer informatie willen of willen komen, mail dan naar
s1053668@student.hsleiden.nl
Groetjes, Felice
Mijn vrouw en ik hebben ons inmiddels aangemeld.