ik wel graag helemaal een keer vrouw zijn
wie kan mij daar bij helpen
ik ben 20 jaar woon nog bij mijn ouders
maar wil niet dat mijn ouders weeten dat ik graag vrouw wil zijn
kan iemand mij helpen
mijn msn is nagellak1@live.nl
wie wil mij helpen
Moderator: Moderators
Hai! Welkom hier!
Ik ben zelf een biologische vrouw, weet niet of ik dus de aangewezen persoon ben om je te helpen, haha. Maar ik vind het altijd leuk om make-up tips te geven etc. (Mijn partner is Travestiet).
Maar om het even iets makkelijker te maken:
1. wat heb je zelf qua kleding, make-up etc. Verwacht je dat degene die je helpt dat voor je heeft of neem je dat mee? Welke maat heb je in dat geval?
2. Wil je in Enschede bij jouw thuis afspreken? Ben je bereid te reizen en waarheen dan wel en niet?
Ik ben zelf een biologische vrouw, weet niet of ik dus de aangewezen persoon ben om je te helpen, haha. Maar ik vind het altijd leuk om make-up tips te geven etc. (Mijn partner is Travestiet).
1. wat heb je zelf qua kleding, make-up etc. Verwacht je dat degene die je helpt dat voor je heeft of neem je dat mee? Welke maat heb je in dat geval?
2. Wil je in Enschede bij jouw thuis afspreken? Ben je bereid te reizen en waarheen dan wel en niet?
ik heb zelf geen make-up of kledingikke schreef:Hai! Welkom hier!
mijn maat van schoenen is 46/47
teennagels lak ik wel dan in de kleuren Zwart Rood Roze Groen zilver
ik heb mijn teennagels net Zwart gelakt
welke maaten moet je nog meer weten?
ik ben beried te reizen