Oorbellen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

hester

oorbellen

Bericht door hester »

Hoi, Ik ben travestiet die diep in de kast zit. Maar als ik me als vrouw verkleed dan horen daar oorbellen bij en heb al een jaren gaatjes in mijn oren. Uiteraard moest dit ook stiekum ik prikte zelf met een oorknopje een gaatje in mijn oorlel en hield het knopje 's nachts in. Er ontsond een wondje maar naar een tijdje bleven de gaatjes open. Telkens als ik oorbellen in wil doen dan kan ik dat zonder ervoor in de spiegel te kijken net als vrouwen dat doen. Ik krijg vandaag de dag nauwelijks of geen commentaar over de gaatjes in mijn oren. Je ziet dat er veel mannen zijn een of meerdere gaatjes hebben. Als man draag ik geen oorbellen omdat ik het zelf en mijn omgeving ook ordinair vind. Maar als vrouw dan hoort het er echt bij vind ik. Soms doe ik maanden geen oorbellen in echter de gaatjes groeien niet meer dicht. Nu ben ik blij met mijn gaatjes vroeger schaamde ik me ervoor.
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Hello everybody,

lang geleden dat ik hier geweest ben. Wat is er ondertussen allemaal veranderd?
Niet zo heel veel eigenlijk. Oorbellen draag ik nog steeds enkel thuis. Durf er niet goed mee naar buiten te komen. En ik heb nog steeds geen permanente gaatjes, enkel 1 gaatje bovenin m'n linkeroor is zo goed als genezen omdat ik daar ook 's nachts constant een oorbel draag. Maar dat valt voor de buitenwereld niet op. Ondertussen zijn de "littekens" van het regelmatig doorprikken van mijn oren al redelijk zichtbaar, ik heb er onlangs door een goede vriendin nog een opmerking over gekregen: "Heb jij vroeger nog gaatjes in je oren gehad?". Ik voelde me zo rood worden als een tomaat, en heb het ontkend...case closed. Mijn vriendin is er achteraf thuis nog op terug gekomen, al lachende maar zo fijn vindt ze het nu ook weer niet, ze tolereert het... Soms ga ik weken aan een stuk zonder dat er (buiten die ene bovenin m'n oor) een oorbel in mijn oren zit, en dan heb ik weer die drang om mijn vrouwelijke kant naar boven te laten komen en mijn oren te doorprikken. Ik vind het ook supermooi en zou ze graag permanent in hebben maar ik ben nog steeds bang voor de reacties van vrienden en collega's. Nu ben ik weer een paar dagen thuis en durf ik ze weer insteken, het was zeker 6-7weken geleden, wetende dat ze binnen een dag of 5, wanneer ik terug moet gaan werken, genezen zijn. Die doffe "littekens" in mijn eerste gaatjes zijn langs de ene kant wel een voordeel, ze zijn er, en zo valt de wonde minder op als ik er nog ies gaatjes in prik. Zoals nu, vriendin is een paar uur weg, dus zag ik mijn kans weer mooi om nogmaals aan de slag te gaan. Heb er nu links 3(4 dus, die vanboven ook) 1 ring en 2 kleintjes er naast, en rechts eentje. Heb nog een uur of 2 voor mijn vriendin thuiskomt, dus waarschijnlijk komen er links en rechts nog wel enkele bij. Ik ben ondertussen ook vrij bedreven in het doorprikken van mijn oren. Ik heb bij Claires oorbellen gekocht met een zeer fijne en vrij scherpe punt, die ik er in eens kan doorduwen...
Goed, ik ga er nog eentje induwen, rechts boven het ringetje.

Groetjes en tot de volgende.

Hoe gaat het trouwens met jullie oortjes?
suzanneR
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 1:14

Bericht door suzanneR »

Ik heb al jaren 4 gaatjes, en draag daar altijd 4 diamantknopjes in, of ringetjes samen met knopjes of wat anders leuks.
ja dat is dus soms 8 oorbelletjes tegelijk :D
en gewoon altijd, overal.
echt nog nooit een kutopmerking over gehad,
terwijl ik buiten de deur toch echt als man ben hoor.
Ik zeg doe niet zo moeilijk en laat mooie gaatjes schieten bij de juwelier,
zodat ze mooi gelijk zijn links en rechts, bij mij zitten ze echt perfekt.
Als je het niet op wilt laten vallen hebben ze ook hele kleine zilveren knopjes hoor.
I love it!
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Joehoe, ik heb vorige week DE stap genomen en mijn oorbellen ingehouden voor 't werk. Heb een paar opmerkingen, als grap bedoeld, naar mijn hoofd gekregen maar niet meer dan dat. Heb zowel links als rechts een stekkertje gedragen en dan mijn oorringtje linksboven erbij... Mijn vriendin is nog steeds niet echt een fan. Maar het is dit of buiten... Eind september gaan we op reis en ik denk nu al aan een 2de gaatje in elk oor... En stiekem aan een rokje 's avonds voor het diner...Maar die stap zal nog wel even duren...
Groetjes
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Hey girls,

even een update. Heb mijn oorrringetjes nog steeds permanent in, weinig tot geen opmerkingen erover. Denk zelfs dat ze zo goed als genezen zijn. Ze hebben precies minder genezingstijd nodig, na het vele doorprikken. Super. Binnenkort volgt hopelijk een volgend gaatje. Denk dat ik het rustig aan ga doen. Eerst een 2de links (eigenlijk 3de, bovenste in acht genomen). Daarna ??? En mijn haar groeit ook lekker door...
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Jowjow,

en dames, hoe is het oorring-gewijs?
Bij mij redelijk goed moet ik zeggen. Nog steeds heel weinig opmerkingen gekregen over de oorbellen, ik draag nu ook thuis constant een 2de belletje links en ook dat is ondertussen zo goed als genezen, ook al heb ik het buitenshuis nooit in. Volgende week heb ik weer een weekje vrij en gaat die oorbel er dag en nacht inzitten, en misschien druk ik er wel een derde bij...

Dikke kus X
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Geen reactie meer, maar soit, hoeft ook niet.
Ondertussen draag ik permanent 3 oorringetjes rechts en 2 links, nog steeds weinig opmerkingen over gehad. Ik bouw rustig op. M'n grote wens is beide oren volledig vol te hebben.

xxx
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Verwacht je reacties van deo mgeving dan? IK ken zat mannen die hun hele oren vol hebben dus zo bijzonder is t niet meer. 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Bericht door delpiet »

Neenee,

ik bedoelde geen reacties hier op het forum. Had graag ervaringen van anderen gelezen. Maar nu hoeft het voor mij niet zodanig meer, heb ondertussen zelf genoeg ervaring aangaande dit onderwerp.

Groetties.
Have
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr sep 07, 2012 17:08

Re: Oorbellen

Bericht door Have »

Hoi, wel knap dat je het aandurft om ze op je werk in te houden, hoef ik helaas niet mee aan te komen. Ook mijn vriendin heeft er behoorlijk problemen mee dat ik oorbellen dragen fijn vind, heb pas een stel grote creolen gekocht en ben daar erg gek van, maar helaas zij dus niet. Ik heb er ooit zelf ook 10 "ingeduwd", maar hou het momenteel op mijn 4 officiele gaatjes al vind ik zo'n ringetje bovenin toch ook nog wel aantrekkelijk klinken. Maar dat iedere keer in en uit doen staat mij wel erg tegen, maar ja niks aan te doen.
EMarree
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di dec 11, 2012 17:19
Contacteer:

Oorbellen haakje of clips ?

Bericht door EMarree »

Hallo allemaal,

Ik kwam toevallig op jullie site terecht over de vraag waar kan ik oorbellen met clips krijgen. Ik maak zelf sieraden al mijn oorbellen kunnen ook voor clips gemaakt worden indien gewenst.
Ik maak alles met de hand en ook de gewenste kleur en lengte kun je zelf bepalen. Natuurlijk niet alleen oorbellen maar ook kettingen en armbanden.
Als je tijd hebt hoop ik dat jullie een kijkje willen nemen om mijn webshop. http://www.emarree.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Als er vragen of wensen zijn hoor ik dat graag!
Ik sta regelmatig op braderieen (in de zomer, het is mij nu echt te koud.)

Groetjes,
Eleonora
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Re: Oorbellen

Bericht door delpiet »

5jaar... Wat vliegt de tijd.

Veel veranderd ook. :D

Snap nog altijd niet waarom ik het niet sneller heb aangedurfd om vaste gaatjes te nemen, behalve voor eventuele rare of negative reacties. Die ik trouwens amper heb gekregen.

Ik heb nu reeds een tweetal jaar 6 gaatjes links en 2 bovenin, dus 8 en een traguspiercing, en rechts 4 gewone gaatjes. Laatste jaar draag ik evenwel enkel in mijn gewone onderste gaatjes een belletje, plus de tragus, waar ik supertevreden over ben. Is samen met mijn tongpiercing mijn lieveling. De laatste paar weken denk ik er terug over na om mijn oren, of toch tenminste mij linkeroor, volledig op te vullen. Tussen mijn 6de gaatje en het onderste bovenin passen er zeker nog 3, misschien wel 4. Hey, je leeft maar 1 keer.

En even mijn haar laten bijtrimmen ook, is ook weer bijna een jaar geleden. Het is nog steeds mooi en gezond maar toch... Het is nu tot juist onder mijn poep en dat is bij momenten toch wel lastig. Ik draag het toch meestal opgestoken of in een vlecht dus die paar centimeters maken niets uit.
Plaats reactie