bh vulling
Moderator: Moderators
- Vivian_van_Reijmersdal
- ff weer wat posten
- Contacteer:
bh vulling
Op aanraden van forumlid vulling gekocht bij garantomatic. Zitten prima, kosten € 10, en keurig verzorgde levering.
liefdevol paar, beleven veel plezier aan zijn tg zijn. Denk altijd lang en goed na voordat ik iets doms zeg (Loesje). Waarheen en waartoe?
Deze mening deel ik beslist niet, heb vandaag de siliconen vullingen gekocht en ze pasen perfect in een push-up BH en ziet er heel natuurgetrouw uit. Het lijkt wel alsof ik echte borsten heb gekregen zo prettig zitten ze en voelen ook als echte borsten aan. Passen is in dit geval weten.Irene schreef:Die dingen zijn in principe push up delen, dus die passen niet lekker in een push-up BH.
Irene
Dames, bedankt voor de tips. Ik heb ooit wat materiaal aangeschaft bij de Wehkamp. Helaas ging dat niet al te lang mee en vond ik ze niet zo groot (of je hebt meerdere nodig). Gezien mijn schammele budget, heb ik een goedkoop en simpel alternatief ontdekt, dat me erg bevalt.
Ik gebruik stevige boterhamzakjes en doe daarin haargel. Dat spul dat neemt snel je lichaamswarmte over en voelt erg comfortabel aan. Je kunt het kneden en is vrij visceus. En gaat wat naar de vorm van de BH passen.
Ik zeg na de rijstkorrels, waterballonetjes, kaarsvet in vorm gieten. Dat ik hier goed mee voor de dag kan komen. Na enkele maanden vrij intensief gebruikt te hebben. Geen last gehad van dat ze stuk gingen.
Ik hoop hiermee mijn bevindingen te kunnen doorgeven. Daar ik geen tips vooralsnog heb gevonden met dezelfde suggestie.
Graag hoor ik jullie bevindingen.
Lea
Ik gebruik stevige boterhamzakjes en doe daarin haargel. Dat spul dat neemt snel je lichaamswarmte over en voelt erg comfortabel aan. Je kunt het kneden en is vrij visceus. En gaat wat naar de vorm van de BH passen.
Ik zeg na de rijstkorrels, waterballonetjes, kaarsvet in vorm gieten. Dat ik hier goed mee voor de dag kan komen. Na enkele maanden vrij intensief gebruikt te hebben. Geen last gehad van dat ze stuk gingen.
Ik hoop hiermee mijn bevindingen te kunnen doorgeven. Daar ik geen tips vooralsnog heb gevonden met dezelfde suggestie.
Graag hoor ik jullie bevindingen.
Lea
Re: bh vulling
op de bijenkorfsite heb ik ze ook gekochtGreta schreef:Wie weet waar je deze bh vulling kunt kopen.
Ik heb internet al afgezocht maar ik kan nergens een Nederlandse winkel vinden die ze verkoopt.